1 Ya Rabbi
Ya Rabbi! 
Beni ben yaşadıkça, elden ayaktan düşürme!
Bu emanet canım bu tende oldukça, beni hiç kimseye muhtaç etme!
Son nefesimi verinceye dek,
Sana olan aşk ve şevkimi çoğalt çağaltabildiğin kadar, ama hiç eksiltme.

Ya Rabbi!
Rızanı kazandıracak Rahmani yollardan beni hiç ayırma!
Bana senden ve Habibinden başkasını sevdirme!
Sayılı ömür miadım devam ettikçe,
insanı cehennemlik eden şeytani heves ve arzularının atına bindirme!
 
Ya Rabbi!
Senden başkasına asla ve asla kul ettirme!
Namertlerin köprüsünden hiçbir zaman geçirtme!
Mizanın önünde korkudan tir tir titrerken,
Zebanileri hal ve ahvalime sevindirtme!

Ya Rabbi!
Vedud esman hürmetine, beni sev, sevdir, sevindir!
İnsanı cennetlik eden, en manidar zafer ancak ve ancak senin zaferindir!
Fani dünya hayatında, insanın alnını açık, başını dik eden,
Yüzü suyu hürmetine, yarattığın Habib’inin izzet ve şerefidir.

Ya Rabbi!
Sen, her şeyi bilen, her şeyi gören, her şeyi duyan ve her şeyden haberdarsın!
Sen, rızanı kazanmışların, tutan elleri, gören gözleri, gönlünden geçenleri bilensin
Sen, din gününün sahibi,  şanı yücelerden yüce her şeye kadir olansın.
Yoktan var eden, vardan yok eden, yerin altını üstüne, üstünü altına getirensin.

Ya Rabbi!
Sen, zifiri karanlıkta yuvasına giren, yuvasından çıkan kara karıncayı tanırsın
Sen, seni işin kolayına kaçmadan sevenlerine cenneti kazandırırsın.
Günü ve zamanı geldiğinde boynuzsuz hayvanın hakkını boynuzlu hayvandan,
Kılı yağdan çeker misali çok mahirce alırsın.

Ya Rabbi!
Sen hak ile batılı, güzel ile çirkini, eğri ile doğruyu, birbirinden ayıran ferimsin.
Sen, beni ben yapan, namus izzet ve şerefimsin.
Tırtılı rengarenk desen, desen kelebeğe dönüştürüp uçuransın.
Sen, din gününün sahibi, dağları cayır cayır yakan, her şeye kadir olan Allah’sın.

Ya Rabbi!
Sen, tutan elllerim, uzaklarımı yakın eden, ayaklarımı haraket ettirensin.
Sen, çok düzenli atan nabız atışlarım, derınden rahat nefes alıp verişlerimsin.
Sen, haberin olmadan kurumuş bir yağrağı bile düşürmeyensin.
Ve sen, Adil esman hürmetine, ruzi mahşerde, herkesi kılı kırk yararcasına, yargılacak olansın.
03-07/Haziran/2021
( Ya Rabbi başlıklı yazı sadeceo tarafından 7.06.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.