Nasılsın İki Gözüm?
.
NASILSIN İKİ GÖZÜM?



Gece sabaha kavuştuğunda
Güneş güne doğduğunda 
Dalıyorum senli hayale
Hayalime gelen siluetine 
Nasılsın iki gözüm diyorum.

Nasıl seviniyorum ah görsen 
Bir bilsen dünya benim 
Seni gördüğümde
Hasretle, özlemle, sevinçle
Sımsıkı sarılıyorum gölgene.

Hissediyorsun beni değil mi 
Her gün gel sensin özlenen
Gelen olsa da gölgen
İstiyorum yeter ki göreyim seni.

Ve günün sonunda yine
Söyleniyorum duy diye
Hep gel, üşenme emi
Sen gelemediğinde
Gönder hergün bana gölgeni 
Razıyım gölgenin gölgesine bile. 

Olsa da arada mesafeler şehirden şehire 
Olmadı hiç mesafe yüreğimden yüreğine
Allah, kavuşturur her canı, can bildiğine
Sevenler kavuşmayı eğer yürekten isterse. 




Kalb'i Hazan
30. 06. 2023


Not:

ŞİİR YAZAMASAYDIM PATLARDIM İÇİME ATMAKTAN HERŞEYİ!


Diyorlar ki kime yazdın, kimlere yazıyorsun. Önce ve öncelikle kendim için yazıyorum. Sonra beğenip değer verip okuyanlara yazdıklarımı sevenlere yazdım. Şiir demiyorum, karalıyorum bir şeyler işte...şiire benzesin diye uğraşıyorum.


Şiir boş iş diyenlere ise yazmıyorum.


Şair hiç demiyorum, diyemiyorum kendime. Ayıp ederim ustadan usta şairlerimize. İçimden geleni, ruhumun sesini, yüreğimin duygularını yazıyorum sayfama okunsun diye.


Terapistimdir, depresyon ilacımdır yazdıklarım.


Öyle kolay olsaydı şiir yazmak, herkes şair olurdu, ben daha şair olamayanlardanım.


Kalb'i Hazan sözleri....
Her harfi yüreğimde tescilli...


DEĞERLİ BEĞENİ VE YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!


( Nasılsın İki Gözüm? başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 6/30/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.