Türkiye Yazarlar Birliği üyesi, Kültür ve Turizm Bakanlığı’nda kayıtlı halk şairi Elbistan’lı Eğitimci Şair&Yazar Sayın Hanifi Kara Beyefendi'nin sevgiyi konu alan şiirlerini "Sevgi Ekelim" Gül Koksun Dünyaya geldi çaldı kapıyı açar mısınız? 

 
İlmin çıtasını arşa çıkaran
İslâm önderini, alem kaybetti. 
Kuran ve Sünnetle, hareket eden
Şair ve yazarı, dünya kaybetti. 

Ferasetli bakış açısı ile
Gördüğü ne varsa getirdi dile
Hak'tan gayrısını, dedi ki ele
Eğitim dünyası, Müdür kaybetti. 

Hece hece yazar şiir olurdu
Bir okuyan bir kez daha okurdu
İlmek ilmek her mısrayı dokurdu
Sekizinci'sidir, onu kaybetti. 

Bidat, hurâfeyi dine sokmayız
Hak'tan başkasına, puta tapmayız
Mümin gibi yaşar, .. İzme uymayız
Alemi İslam bir kalem kaybetti. 

Şan, şöhret, üne hiç önem verme
Tefrika sokarak, toplumu germe
İlk emir ile oku hiç boş durma
FİKRİ VASİYETİM şiir kaydetti. 

Not: Elbistanlı Eğitimci Şair&Yazar Hanifi Kara Hocam, Elbistan Devlet hastanesinde 02.11.2023 saat 09:00 vefat etti. 03.11.2023 Cuma günü Gariplik Mezarlığında toprağa verilecektir. 
Allah makamını cennet eylesin inşallah. Başımız sağ olsun, Allah rahmet eylesin. 


( Başımız Sağ Olsun başlıklı yazı Lütfiye tarafından 11/2/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.