"Her yazışımda sevgiden dem vurdum, anlaşılan husran oldu
Gönül dostluktan yana düşmanlık artık demde hükümrân oldu
Sevgili kalk taşınalım derim bu diyarlardan keşke demeseydim
Her taşı bırakırız üstüste birden tekmesiyle yapıyı yıkan oldu"
 
Teşekkür: 300. Çalışmamız, "Yapmak ve Yıkmak" ismini taşımakta. Umarız ki insanlar yıkıcı olmaktan öte yapıcı, insan sevgisiyle artık donatmalı, benliklerini. Öfkenin, kinin, hasedin, garazın, kan dökmenin ve döktürmenin olmadığı, barışın gönüllerde yer aldığı, annelerin gözyaşının bağırlara akıtılmadığı, herkesin herkesi kucakladığı, çocukların boynun bükük, yetim ve öksüz olmadığı, ülkenin her yerinde sevginin hakim olduğu, birlik ve beraberlik ruhunun zirveye ulaştığı, sen-ben kavgasının bittiği yarınlar arzusuyla.. Bu güne kadar bizi yalnız bırakmayan dostlara teşekkür, selam, saygı, sevgiyle...   
 
 
 
 
 
 
( Yapmak Yıkmak başlıklı yazı MehmetALİ tarafından 23.06.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu