Sonuçta kızı huylandırmamak ve bir süre daha ayak altından uzaklaştırmak için Hakan bu randevuya gitmesi onaylandı Reis tarafından ve heyetçe...Artık bu hareketın Bu şehirdeki ve üniversitedeki tek yetkilisi Alp dede ve bu ekipti.
Ozan bu ekibin koordinasyonunu ,İlyas gücünü Hakan da ehh belli değil mi belden aşağısını temsil ediyordu...Şaka bir yana Hakana da en zor görev düşmüştü....
Ancak farkında değillerdi ama bir çift göz onların attığı her adımı takip ediyor ve notlar alıyordu.Dolayısıyla Alparslana yaklaşan herkes zanlı ve şüpheli konumundaydı.Bu emniyetin politikasıydı.İlerde tehdit olabilecek herkes ve topluluk gözetim altında sürekli takip ediliyordu.Hem bu ekibi takip etmek için iki sebep vardı artık...Merve de bu gruba dahil olmuştu.Ayrıca Hakan Şerminle arkadaş olmuştu.İşte burada emniyetin kafası karışmış bir akşam üzeri ilgili komser ve takipteki polisler ki bunların içinde çiğdem de vardı toplanmışlar konuşuyorlar ve durum değerlendirmesi yapıyorlardı.Hakanla Şermin ilişkisi gündeme gelince komserin kafası almamış ve,
-Ne diyorsunuz siz, hem merve bu gruba girdi...Hem de Hakanla Şermin aşk yaşıyor bu nasıl iş...Merve bu kızdan çekmedi mi...Hakan da bu grubun gizli elemanı değil mi...Bu işte bir iş var takibi daha sıklaştırınç...Bu arada Çiğdem senin de Merveyi yakın takibe alman gerekiyor...Bu işin altından bir çapanoğlu çıkacak ya hayırlısı...
Emredersin demişti Çiğdem ve diğer takipçi polis...Artık daha yakın takibe başlanılacak gerekirse tanımadıkları bir kişiyi aralarına sokacaklardı...Zaten son zamanlarda üstlerinden baskı görmeye başlamıştı komser...İlla bir harcanacak baş gerekiyordu...
Hakan saat beş gibi çaldı Şerminin kapısını.Şermin takmış takıştırmış,sürmüş sürüştürmüş bir sokak kızı gibi karşıladı hakanı...Evin içi loş bir ışıkla aydınlatılmış ağır parfüm kokularıyla doldurulmuş...Ayağının biri içeri girererken hakan kaçmayı düşündü.Ama bir kez kapıda yakalanmıştı.O şehvetli bakışlara...
-Hoş geldin aşkım,gelmiyeceksin diye korkmuştum.
-Niçin geleceğim dedim ya...İçeri girmişti hakan yine aynı sahneler Müzik çalıyor hafiften masanın üzerinde şarap ve kadehler...Hakan başına gelecekleri bildiği için,
-Arkadaşların...dedi ağzını kapattı Şermin...
-Korkma yoklar onlar...Gelmeyecekler derken elini Hakanın beline dolamıştı bile...
 
Şermin kendinden geçmiş,daha Hakan gelmeden başladığı alkolünde etkisiyle oldukça cesurane davranıyor,adeta hakanın kanını kaynatıyordu.Hakan ne kadar soğuk durmaya çalışsa da o ,o kadar sıcaktı.Saatler Şerminin cilveleşmesi hakanın gelip giden aklına galip gelmiş ve Hakan kendini yine o yatakta bulmuştu.Ne yapmış yapmış yine kanına girmişti Şermin...
Saat on ikiyi henüz vurmuştu ki Hakan kendine geldi.Bu büyülenmiş atmosferden kurtulmak istercesine.Duşunu almak için banyoya girmişti , Şerminde arkasından yine o bildik cilvelerle ...
Bu kız sevişmekten bıkmayacak,bu enerjiye can mı dayanır dedi hakan kendi kendine...Oğlum bir an önce giyin ve kaç diyen aklına ,yaşa yaşayabildiğin kadar diyen hisleri galebe geldi de ayrılamadı sabaha kadar Şerminden ve cazibesinden.
Sabah olmuştu ,güzel bir kahvaltıyla karşıladı Şermin onu.Kahvaltısını yaptıktan so0nra müsade isteyip evden çıkmıştı ki...Kapıda Şerminin ev arkadaşlarıyla karşılaştı.Kızlar Hakanla Şerminin evde olduklarını biliyorlardı da sadece Hakanı yakından tanımak için Şermine rağmen eve gelmişlerdi...Gülerek Hakanı uğurladılar.İşin ilginç yanı bu kızlardan biri Hakanın okulda ilgi duyduğu kızla sınıf arkadaşı olmasıydı...Eyvah dedi Hakan,agzı durmaz bu kızın söylerse zor olan arkadaşlığımız iyice çıkmaza girer.İyisi mi okulda bu kızı çeker konuşurum.Başka çare yok...
Hakan işinin zorlaştığının ,giderek bir çıkmaza girdiğinin farkındaydı ama verilmiş bir sözü vardı.Arkadaşlarını ,dostlarını yarı yolda bırakamazdı ya...Bunları düşünerek okula gelmişti.Çekildi okulun kantininde herkesten uzak bir masaya.Zilin çalmasını beklerken bir sigara çıkardı yaktı,çayını yudumlarken.
Merve henüz uyanmıştı ,etrafına bakındı odada kimsecikler yoktu.Çiğdem de yatağında değildi.Saatine baktı,daha dersinin başlamasına birkaç saat vardı.Canı yataktan çıkmakta istemiyordu.Biraz uyusam ne var sanki dedi ve yorganı kafasına çekti.Zaten yarı uyanık olduğu için uyuması uzun sürmedi.
Aşağıya telefon konuşması için inen çiğdem Mervenin yorgan üzerine çekili olduğunu görünce önce panikledi.Silahını çıkarıp kapıyı açtı.Yakınlarda ve uzaklarda kimse görünmüyordu.Silahını çantasına koyup,yavaşça mervenin yatağına yaklaştı,usulca yorganı indirdi ki Merve uyuyor,
-Deli kız dedi,yatışı da deli.Rahatlamıştı bir tehlikeli durum olmadığını görünce...Sonra akşamdan mervenin sınavı olduğunu hatırladı.Merve yatarken sıkı sıkı tenbih etmişti,uyandırması için.Oysa Mervenin dediği saate yarım saat kalmıştı...Yatağına yaklaşıp,
-Mervecim uyanır mısın zamanın kalmadı.Duymamıştı bile Merve.Biraz daha yüksek sesle bağırdı yine uyanmıyordu.Artık başka çare kalmadı dedi ve ranzayı salladı.Merve panikle deprem dedi ve atladı ranzadan...Çiğdem tutup sakinleştirmese belki de odadan dışarı çıkacaktı bağırarak
( Katil.... 14 başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 9/23/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu