Sensizliğin ardindan ,ben biçare kendimi bilinmeyen kentin sokaklarına hapsettim... düsündüm.!!!
Gelmişle geçmişin hesabında sıralamayı kaybettim.
Günler,eklendi aylara ve sordum kendime neden diye..
Neden seni kaybettim, neden seni benden alip gitti.
.Birbirimzi deliler gibi severken.
Sımsıkı birbirimize bağlanmisken. neden bu acılar ,bu zulüm neden.
Seninle yaşadiğim o güzel anilari, o güzel günleri özlüyorum.
Sence bunlarin hepsi bir rüyamı ve sen tek benim hayallerimdemi yaşadin...
İnanması güç asılsız sözler bunlar:
Sen benim hayatimin bir parçasiydin, sen varken varlığınla yaşıyordum.
Şimdiyse bir ölüyüm,
Kalbimi söküp atmislar gibiyim.. Keşke simdi rüyalarımda olsaydım ve seni canlandirsaydim... Herşeyimizi bir rüyada yaşasaydik, belki bu kadar çok aci çekmezdim...Şuan beni uykudan uyandirmislar gibiyim, seninle yaşadigimiz o güzel anilar birden yok oldu ve ben sensiz kaldim.. Peki ben simdi ne yapacagim... Sensizlige dayanamiyorum...


Bugün güneş doğmadı, bugün yağmur dinmedi, bu gece daha da karanlık ve ben hergün den daha da mutsuzum,hadi gülümse elini uzat bana kurtar beni sensizlikten...

Yer aç kabrinde bana.Ben sensiz çok üşüyorum...
Bekle beni sevdigim senin yanina geliyorum...



YAZAN:SUNA İPCİ
03/12/2001
İZMİR
( Bekle Beni Sevdiğim başlıklı yazı Suna İPCİ tarafından 1/22/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.