Gözlerini açtığında etrafında toplanan insanların hem acıyan hem de meraklı bakışlarıyla karşılaşmıştı Gökçe. Daha ne olduğunu,neden bu bakışların üzerinde olduğunu anlamaya çalışırken annesinin bitik hali bir felaket yaşandığını söylüyordu,bu suskunun içinde...

Gözlerini açabildiğince etrafına bakındı,bir tanıdık görebilirim ümidiyle de sağ tarafında ağlamaktan gözleri şişmiş annesinden başkası yoktu.Son hatırladığı komşu kızları,Buse, Şenay ve Helin ile odasında sohbet ediyorlardı...

Sabahçı olmalarına rağmen son iki saatleri boştu.Öğretmen hastalanmış,rapor almıştı.Birlikte okuldan çıkmışlar bugünü birlikte bir ortamda geçirmek istemişlerdi,kız kıza hem de...

Buse, annesinin titizliğinden çekindiği için,Şenay evlerinin küçüklüğünü bahane ederek ihaleyi Gökçenin üzerine yıkmışlardı.Helin sadece uyaroğluydu...Gel derlerse gelir git derlerse giderdi.

Gökçe''nin babası öğretmen olduğu için bu saatlerde okuldaydı.Annesi hastahanede...Hiç kimse rahatsız edemezdi.Küçük kardeş biraz rahatsız ederdi ama o da okuldaydı.En azından öğleye kadar rahattılar.

Kız kıza özlemlerini ,hayallerini paylaşmışlar da Helin yoktu bu paylaşımın diğer ayağında.Hep bir adım gerideydi. bu içlünün içerisine.Annesiyle beraber yaşıyor,babasını tanımıyor ya da öyle sanıyordu.Ama şehir efsanesi görev başındaydı.Çeşitli rivayetler,yayılıyordu mahallede de mahalleli uzak duruyordu Helin ve annesinden...Adana''nın bu güzide semtinde insanlar terör olaylarına karşı tepkiliydi.Teröre tepki artık bir bölgenin insanlarını da terörüst görmelerine en azından mesafeli durmalarına neden oluyordu.Bu dışlama ,uzak durma okulda da hissedilmeye başlanmış dahası Gökçe birkaç kez uyarılmıştı tanıdığı ,sevdiği arkadaşları tarafından.

Gökçe arkadaşlarının ve sert fikirleri olan babasının onca uyarılarına rağmen Helinde bir samimiyet ve sıcaklık görmüş arkadaş olmuştu onunla...

( Bir Çığlık 11111111 başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 13.04.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu