Alaca’da biz buluştuk
Sevgi ile hep gülüştük
Şiirlerle hayli coştuk
Alaca şöleninde

Sazımız sözümüzle
Hasretli gözümüzle
Birleştik özümüzle
Alaca şöleninde

İki gözüm sevinç doldu
Gönül huzura boğuldu
Dostlarda sohbet boldu
Alaca şöleninde

VELİ çayrı çok güzeldi
Hatıraları da özeldi
Temiz halkı pek güzeldi
Alaca şöleninde

Anlatmakla hiç bitmiyor
Dostluğa da güç yetmiyor
Bunlar gözden hiç gitmiyor
Alaca şöleninde

Her muhabbet ordaydı
EYVAZ başkan aradaydı
Zor işleri hep sırdaydı
Alaca şöleninde

DURAK’ım bağlasan sözün
Yaşla doldurdun gözün
DOSTLAR unutmam sizi
Alaca şöleninde

Durak YİĞİT
Gönüllerin Şairi
11.07.2011...Alaca./ÇORUM

Bu vesile ile başta her türlü kültür ve sanat faaliyetimize tam destek olan Belediye Başkanımız Avukat Muhammet Esat Eyvaz ve şair Belediye Başkanvekilimiz Secaattin Arklan Beyefendi olmak üzere, şiir şöleninde birbirinden güzel şiirleriyle yürek güzelliklerini yeniden yeşerten çok değerli şairlerimizden Ozan İlo, Makberi, Halil Erdoğan, Osman Karakaş, Durak Yiğit, Cemalettin Gürpınar, Mustafa Bolat, Şükrü Bilgili, Mithat Kaya, Ali Yazgan, Coşkun Arslan, Ahmet Sargın,Nuh Şahin Daha nice değerli kardeşlerimizin katılımıyla Sayın durdu hoca kardeşimizin emekleriyle Bizleri Alaca’da hemşehirlilerimizle buluşturması,bizleri ağırlamaları ayrı bir güzellikti.Bu tür etkinliklerin her yerde her zamanı yapılmasını gönülden destekliyorum.

Bu şiir şöleninde orda çok görmeyi istediğim değerli hemşeri ve şair arkadaşlarımı görmek istememe rağmen,görememek bende bir eziklik yarattı,bunlar sırasıyla şöyle..Nuh COMBA,Murat DANLI,Adnan ŞAHİN,Bahattin TONBUL,Halit YILDIRIM,Rıfat KURTOĞLU,Adil ÇAĞIR,

Umarım bir daha’ki şenliklere katılma imkanım ve fırsatım olurda görüşmek ve tanışmak nasip olur dilerim.
Sayın MAKBERİ ve OZAN İLO’YU AYRICA ALACA’da görmekten büyük onur duydum vesile ile durdu beye tekrar teşekkür ediyorum...
Böylesi değerleri bizlerle buluşturduğu için...
( Alaca Şöleninde..!!! başlıklı yazı Durak YİĞİT tarafından 7/22/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.