Kimseyle yok benim bir derdim.Devrik cümlelerim,uzun yazılarım,anlamsız gibi görünen şiirlerim ,öylece yaşanan bir hayatım var işte.Kimseyle yok benim bir derdim.Anlaşılması zor birimiyim,onu da bilmiyorum.

Çelme takmak isteyenlerin sahte gülüşlerine kanmayacak kadar yeterli aklım.Kim ne derse desin kırılmayacak sağlam duruşum.

Ağlatabilirsiniz beni çok kolay,kalbim kırılabilir hemencecik.Kolayca incitebilirsiniz mesela beni;ama bu kırmaz insanlarla dost olma isteğimi...Aksine daha çok dost yürekler görmeye çalışırım,ararım iyilik kokan yanlarını...

Kimseyle yok benim bir derdim.Ne bir düşmanım ne kızgınlık duyduğum,nefret ettiğim,görmek bile istemiyorum dediğim kimsecikler yok şimdilik.Yazar ,karalar,okur,çalışır,yorulur,uyur,güler,ağlar,kırılır ama hep severim ben...

Telaşlı koşuşturmalarla geçer benim hayatım.Süprizler kapı eşiğinde bekler hep.Ben hazırlıklıyımdır çoğu zaman.Buyur ederim hiç şaşırmadan.Bilirim ki vardır yaradanın bir planı....

Şaşılası anların bir sebebi olduğuna,gidenlerin aslında hiç kaybolmadığına,kızgınlık besleyenlerin için için sevdiğine,kıskançlıkla sevgiyi birbirine karıştırıp berbat edenlerin pişman olacağına,değerli olanla ölçülecek hiçbirşeyin olmadığına inananlardanım ben...

Susmam gerektiğinde susarım,ama beni  tanıyanların içinde konuşmaya devam ederim.

Kimseyle yok benim bir derdim.Açık arayanlar,yaralamaya çalışanlar devam ededursunlar,benim yolum çizilidir hep,ışığımı yaradandan ister ,yoluma devam ederim.....

Hiç kimse için yazılmadı bu yazı....Kaynayan duygularımın karışımı.Taşar arada kazan,böyle yazılar çıkar ortaya.Ben bilirim ki sevdiklerimle birlikteyim,ben bilirim ki kimseyle yok bir derdim.....
( Kimseyle Yok Bir Derdim başlıklı yazı GülşenKAZGIN tarafından 12.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.