1 Mutluluğun Sırrı

LÜTFEN Önce bu fıkrayı okuyun. :))
________________
MUTLULUĞUN SIRRI (Fıkra)

Kahvede sohbet eden adama arkadaşları: ''Senin aile yaşantına hayranız, eşin ve çocuklarınla çok mutlu Bir yaşantın var. Karının bir dediğini iki etmiyorsun. Mutluluğunun sırrını bize de anlat.'' derler. ''Kısaca anlatayım..'' der adam. ''Düğünümüz bittikten sonra karım kendi atına, ben de kendi atıma bindik evimize doğru gidiyoruz. Benim bindiğim atın ayağı takıldı ve sendeledi. Karım eğildi ve benim atıma 'Bir' dedi. Biraz daha ilerledik ve benim atımın ayağı tekrar takılıp tökezlediği zaman eşim tekrar eğilip atıma 'İki' dedi. Az sonra atım tekrar aynı şekilde tökezleyince eşim atından indi at'a 'Üç' dedi ve çeyizinden tabancasını çıkartıp atımı alnından vurdu. Ben şok olmuştum... Eşime bir hışımla çıkıştım ''Yazık değil mi atı neden vurdun kadın manyak mısın sen? '' diye bağırdım... Karım arkasını döndü ve bana 'Bir' dedi. Ve o günden sonra karımın bir dediğini iki etmedim...


 
MUTLULUĞUN SIRRI

Evlendiği günden beri 
Hiç başında saç olmamış 
Kadın inat gitmez geri 
Er gidince suç olmamış 

Arkadaşlar merak etmiş 
Yaşantısı hoşa gitmiş 
Bilmezler ki ömrü bitmiş 
O alışmış güç olmamış 

Çağırmadan koşmuş gitmiş 
Yat demeden hemen yatmış 
Yenilgiyi kabul etmiş 
Sahalarda maç olmamış 

Kazancını veri vermiş 
Ne verirse onu yermiş 
El ovalar sağ ol dermiş 
Adam reis hiç olmamış 

Yemek yapar bulaşığı 
Tek tek çözer dolaşığı 
El divanda yar aşığı 
Çamaşıra geç olmamış 

Belli etmez dışarıya 
Gıkı çıkmaz hiç karıya 
Hani hayat can yarıya 
Paylaşacak taç olmamış 

Kadın söyler korkar yutar 
İş buyurur herif tutar 
Tekme tokat sopa atar 
Hiç aklında öç olmamış 

Mahir yüze gülenlerin 
Yar kıymeti bilenlerin 
Bu işten ders alanların 
Hiç sayısı üç olmamış. 

Mahir Başpınar

 
( Mutluluğun Sırrı başlıklı yazı MahirBAŞPINAR tarafından 26.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.