Saygıdeğer gönül dostum:
 
             Görüşmeyeli on bir yıl oldu.İnsan dostunun kıymetini yanında iken pek farkedemiyor,lakin yokluğunda ki o boşluk  karanlık karşısındaki o işık misali dikilmen,tedbiri elden bırakmadan haraket etmen,  isteristemez senin önemini ve değerini ortaya çıkarıyor.
 
             Sizin gibi alicenap,mülayim ,saf, duruşunuzda ki  asalet,vakar hala gözlerimin önünde canlanıyor .Sevgili dostum:Yadellerde günleriniz nasıl geçiyor?Kendisine güvenebileceğiniz dost bulabildiniz mi?Malesef bizim buralarda gerçek dost bulabilmek (biraz abartı olacak) samanlıkta   iğne aramak gibi birşey oldu.
 
             Çok kıymetli gönül dostum.  
 
             O diyarda nasıl çevre edine bidin mi?Buradaki gibi arkadaşlık duyguları zayıf mı?Kardeşlik kavramından ne anlıyorlar?Ezan sesi duya biliyormusun?Ruhi yönden gençlik nasıl?
 
             Gönül dostum.
 
              Bizim buraları soracak olursan,ruhi çöküntü ,anne baba sevgisi azalmaya başlamış,genç kesim zamanını
boş şeylerle heba eder duruma gelmiş.Kardeşim soruyorum kendi kendime biz nerede hata yaptık.Aslında toplum olarak bu öz eleştiriyi hepimiz kendi kendine yapması gerekirken malesef neme lazım kültürü zirveye çıkmak üzere.
            Ne olur gönül dostum.
 
            Senden tek isteğim var:Dön gel artık yuvana.Yuvalar ısınsın.Eski günlerde ki gibi tekrar kenetlenerek,emin adımlarla taviz vermeden ışığı karanlığa çakalım.Cehalet girecek yer arasın kendine.
 
            Can kardeşim.
 
            Rabbim:Hepimizin yar ve yadımcısı olsun.  ADRES:Gönül Dünyası
 
                                                Ruhi  çöküntüden  kurtulmuş ,zamanını eğitime feda eden gençlik temennisi ile
 
 
                                                                                      Kendine iyi bak gönül dostum. selamlar.
                                                                                                                                             
 
 
 
            
           
           
          
              
( Gönül Dostum başlıklı yazı İlyas DOĞRU tarafından 28.10.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu