Kepirtepe Köy Enstitüsü & Kepirtepe İlköğretmen Okulu'nun binalarına ve tüm müştemilâtına, bu derece zarar verilip hatta hunharca tahrip edileceği, benim gibi hiçbir Kepirlinin aklının kenarından bile geçmezdi. Bu binaların yapılışında tuğla ve harcında, Köy Enstitüsü mezunlarının el emeği ve alın teri vardır. 1965 yılına kadar mezun olan İlköğretmen Okulu mezunlarının da yol ve kaldırımlarında büyük emekleri inkâr edilemez.
    Bu binalar devletin malı olup, milli servettir. Okul müştemilâtının bu derece tahrip ve talan edilişini hiçbir Allah'ın kulu görmedimi? Gördüde adam sende ne yaparlarsa yapsınlar mı dedi? Eğer böyle dediyse hiç mi vicdanı sızlamadı? Bu kadar vurdum duymazlık hiçbir yerde görülmemiştir.
Ben mezun olduktan 48 yıl sonra okulumu yakından görme fırsatını buldum. Gördüklerime inanamadım. Böyle terk edilmiş ve harap olmuş bir manzara ile karşılacağımı hiç düşünmemiştim. İçim kan ağlayarak okuduğum dershaneleri, yattığım yatakhaneleri, yemek yediğim yemekhane, iş atölyeleri, çamaşırhane ve hamamın haince yıkılıp, talan edilmiş hali benim gibi birçok Kepirli arkadaşımıda üzmüştür.
     Bu tahribatı yapanların kasıtları kimedir? Bunu anlamakta güçlük çekiyorum. Aklı başında, vicdan sahibi birilerinin bu denli zarar vereceğine ihtimal veremiyorum. Bu hainliği yapanların, onları görüp mani olmayanların ve devlet malına sahip çıkmayanların, Allah katında büyük sorumlulukları vardır.
                                KEPİRTEPE OKULUNUN HALİ.
Kepirtepe Köy Enstitüsü & İlköğretmen Okulu'nun, hali böyle olmamalıydı, 
Bu durum karşısında buradan mezun olanların, yürekleri kan ağlamamalıydı.
Ben ve birçok Kepirtepeli, gördüklerimize inanamadık ve pek çok üzüldük,
Onca yıldan sonra okulumuzu görüp, burada yaşadığımız anıları düşündük.
 
Devlet malının bu derece sahipsiz kalacağı ve yağmalanacağı düşünülemez,
Hiç bir yerde ve devlet kurumunda, bu denli bir sorumsuzluk asla görülermez.
Bu yapılanların sorumlusu kimdir? Bunu hiç arayıp soranlar çıkmamışmıdır?
Yapılan talanlarda kasıt varsa, bunu yapanların vicdanı hiç sızlamamışmıdır?
 
Yurduna başarılı hizmet sunan, öğretmen yetiştiren bir okula bunlar yapılamaz,
Yapanların, sorumluların ve buna göz yumanların, Ahiret'te yatacak yeri olamaz.
Ben bunları içim kan ağlayarak yazdım, daha da yazmanın gayretini vereceğim,
Okuluma bu yapılanların hesabını sormayanları, Ulu Tanrı'ya havale edeceğim.
( Kepirtepe Okulunun Hali. başlıklı yazı HACI tarafından 2/23/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu