KADER MAHKÛMLARI.
                                   Eski hapishaneler, kuruluş itibariyle güneş görmüyor,
                                   Buralarda uzun yıllar yatanların, yüzleri hiç gülmüyor.
                                   Birçok yerlerde hapishanelere, kotes ve zindan deniyor,
                                   Ömrü zindanlarda geçenlerden, çıkınca hayır gelmiyor.
 
                                Şimdiki E-Tipi ceza evleri, çok daha modern görünümdeler,
                                Buralarda mahkûmlara, birçok mesleki bilgiler vermekteler.
                                Tutuklular bir iş öğrenip, hoşça vakit geçirmenin farkındalar,
                                 Böylece yararlı kişiler olarak, buradan çıkmanın yolundalar.
 
                                   Birçoğu işlediği suçun, cezasını çekmenin bilincindedirler,
                                 Bir daha suç işlemeyip, zindana düşmemenin gayratindedirler.
                                 Kimi mahkûmlarda, benim bir sığınacak yerim yoktur derler,
                               Çaresizlikten buraları kendilerine, mesken edinme gayasindeler.
                               
                          Suç işlemenin nedenleri, imandan uzaklaşıp, nefis ve şeytana uymaktır,
                          Buraya düşenlerin sonu hüsran, işişten geçtikten sonra pişman olmaktır.
                              Pişmanlık fayda vermeyecek, cezayı çekmek için, koteste yatmaktır,
                           Cezasını çekenlerin önemli işleri çok dikkatli olup, kurallara uymaktır.
                          
                         Eskiden bir türkü söylenirdi,"Mahpushane çeşmesi yandan akıyor yandan"
                         Ceza evide  mahkûmlar, tüm kapılar kapalı olduğundan, bakıyorlar camdan.
                           Allah kimsecikleri buralara düşürmesin, hepimiz çok dikkatli olmalıyız.
                          Nefis ve şeytana kanmadan daima, her yerde kurallara harfiyen uymalıyız.
                                                               Hacı Raif Aydın.               
( Kader Mahkumları. başlıklı yazı HACI tarafından 2.04.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.