Şeref dolu yüz yılı geride bırakan Fenerbahçe'ye ikinci 100 yılında daha başarılı bir grafik     
       sergilemesi dileklerimle, 100.ncü yıldaki futbol takımı kadrosunu şiirle izah etmeye çalışacağım.
                                                  FENERBAHÇE 101.NCİ YILINDA.
                              Yüz şeref dolu yıl başarıyla geride kaldı, 101.nci yıla girildi,
                             Fenerin kalesinde, Volkan gösterdiği üstün başarıyla demirledi.
                            Geri dörtlüde; Önder, Edu, Lügano ve yeni yıldız Roberto Carlos,
                             Şampiyonlar liginde inşallah başarılı olunur, yaşanmaz hiç kaos.
                             
                           Orta alanda; Deniz Barış, Aurelio, Alex, Selçuk Şahin veye Tümer,
                          İleri uçta Deivid veya Semih, Kezman gol yollarında problemi çözer.
                           Yeniler; Vederson, Ail, Kazım, Gökhan, İlhan ve Yasin birer cevher,
                         Kulübede; Serdar, Can, Uğur Boral, Kemal, Gürhan heran hazır bekler.
 
                      Fenerbahçenin ikinci yüz yılında, daha çok başarılı olacağını ümit ediyorum,
                      Bütün branşlarda, içeride ve Avrupada sonsuz, hep üstün başarılar diliyorum.
                       Yönetimi, teknik heyeti, sporcusu ve taraftarı bunu başarabilecek güçtedirler,
                         Emin adımlarla hiçbir şeyden taviz vermeden, çok çalışmak güce güç ekler.
                        
                     Bütün taraftarın beklentisi, Fenerbahçenin daha büyük başarılar elde etmesidir,
                     İleriki yıllarda tüm kupaları toplayıp, Avrupada başarı grafiğini yükseltmesidir.
                    Bu kulüp bir dünya markası olma yolunda, emin adımlarla yılmadan hep ilerliyor,
                    Daima iyiye, güzele ve sonsuz başarılara giden yol uzak değil yakında görünüyor.
 
                       Fenerbahçeye bu ikinci yüz yılında, sonsuz, üstün başarılar temenni ediyorum,
                       Bu şiiri yazan biri olarak, temennilerin gerçekleşeceği ışığı ufukta görüyorum.
                          Ben bu yazdıklarımı inanarak, en içten ve samimi duygularımla yazıyorum,
                       Allah Fenerbahçeyi hep muzaffer etsin, bu gidişle de edeceğini ümit ediyorum.
                                                          17.Ağustos.2007   Hacı Raif Aydın.  
( Fenerbahçe 101. Nci Yılında. başlıklı yazı HACI tarafından 14.04.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.