Benim sevgim ne sonbahar sevdası ne imkânsızlığın hülyası...
Benim sevgim yokluğun bir lokma aşı kadar kanaatkâr.
Ne haramda gözüm nede umurumda dünyalıklar. Benim sevgim kendi halinde öfkesiz.
Hani bilinmeyen keşfedilmemiş koylar olur sığınmış doğanın kuytusuna serin. 
İşte benim sevgim de tıpkı öyle
Fani bir sahtekârın aç nefsinden uzak benim sevgim tertemiz ve derin.

Ulu ağaçların gölgesine yaslanmış gönlüm, karışmış köklerine asırlık ümitlerim. Cennet masalı gibi çocuk düşlerimde gecenin lacivert’inde karanlığın sustuğu yer de.
Kaderle sohbetimde yediveren güllerin de. Benim sevgim aşk buymuş sevincimde. Anlatır yürek dilim aşkın ilahi tadını, ve sevdam vatan türkülerinde.

Her duyguya katmışım tüm sevgilerimi, batmayan yaşam güneşimi, solmayan beyaz gülleri mi.
Gel ey yar derken ilhamımda sen, benim sevgim aşkı davet edişimde.

Kimse bilmez aslında tek değilim ben, ben den biri daha var gizlidir kalbimde. Kapanmış kapıları geçmiş zamanım, bitmiş kavgası ruhumun, hatta yok isyanım.
Benim sevgim sakin akan bir ırmak gibi, dışımda bir yüz gülümseyen, içimde yakarım volkanları kendi ateşimden. Benim sevgim aşkın ta kendisi bendine hâkim. Sokmaz içine günahlarını iblisin, yükselir en yücesine şahikanın. Muradım kabulünde bilirim yaratanın.
Benim sevgim dizelerde şiir notalarda şarkıdır ve bir ressamın tablosunda Mona Lisadır.

Ş.AYDOĞAN / GÜLCENAZ
( Benim Sevgim başlıklı yazı Şükran Aydoğan tarafından 19.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.