(Özür diliyorum,  ama Türkiye'yi bu duruma düşürenleri de asla affetmemelerini istiyorum.)
 
***
 
-Öncelikle hiç hak etmediğiniz o “katil” yaftasını size takmaya çalışanlar adına sizden özür diliyorum. 

-Benimsediğiniz siyasal görüş nedeniyle sizin burnunuzu dahi kanatan olduysa onlar adına sizden özür diliyorum. 

-Yıllarca sizi birbirinize düşürüp, vuruşturanlar adına sizden özür diliyorum. 

-Size okul, oyun alanı, sağlık kuruluşu yapmayanlar adına sizden özür diliyorum. 

-Ders anlatacağı yerde başka konularla sizi oyalayan öğretmenler adına sizden özür diliyorum. 

-Sizi tarihine, geçmişine, vatanına, bayrağına düşman edenler adına sizden özür diliyorum. 

-Sizi aptal gibi görenler,geri zekalı yerine koyanlar adına sizden özür diliyorum.

-Her fırsatta milli duygularınızı örselemeye çalışanlar adına sizden özür diliyorum. 

-Vergi kaçırıp sofranızdaki üç tane zeytinden iki tanesini çalanlar adına sizden özür diliyorum. 

-Köyleri yaşanmaz hale getirip kentlere göç etmenizi sağlayan sonra da kapkaççı olmanıza yol açanlar adına sizden özür diliyorum. 

-Milli kaynaklarınızı yabancılara peşkeş çeken, geleceğinizi karartan siyasiler adına sizden özür diliyorum.
 
-Sizi işsiz bırakıp aç kalma yada çalma arasında çatışma yaşamanıza neden olanlar adına sizden özür diliyorum. 

-Kendileri trilyonlar kazanırken size dilencilik kültürü aşılamak isteyenler adına sizden özür diliyorum. 

-Sizi asgari yaşam koşullarından bile yoksun olan gecekondularda yaşamak zorunda bırakanlar adına sizden özür diliyorum. 

-Seçim zamanı sizi hatırlayan sonra ise varlığınızdan haberi bile olmayan siyasiler adına sizden özür diliyorum. 

-Rüşvet almadan işinizi yapmayan , ”bu gün git yarın gel “ diyen yetkililer adına sizden özür diliyorum. 

-Yaşamınızın en güzel yıllarının dershanelere gidip gelme ile geçmesini sağlayanlar adına sizden özür diliyorum. 

-Size üniversite açmayıp “yüksek okulda oku” diyerek iki senenizi daha heba etmenize yol açanlar adına sizden özür diliyorum. 

-Magazin türü haberlerle sizi oyalayıp ,dünya gerçeklerini görmenizi engelleyen medya organları adına sizden özür diliyorum. 

-Üretmeden tüketmeyi alışkanlık haline getiren,ananızı babanızı borç batağının içine sokan dış sermaye aktörleri adına sizden özür diliyorum. 

-İlacınızdan,ekmeğinizden, giyiminizden, sütünüzden, yumurtanızdan, etinizden ve hatta suyunuzdan çalanlar adına sizden özür diliyorum. 

-Ve hepsinden önemlisi; özür dilemekte geç kaldığım için de sizden özür diliyorum... 
 

Ömer Faruk Hüsmüllü

( Gençler, Sizden Özür Diliyorum... başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 7/26/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.