Olmasaydı Atatürk yok idi hiç bir bayram

Başaramasaydı Türk rüyaydı kurban şeker

Ne Sina yaşar idi ne İslami bir kavram

Mehmet’in kabesinde şehittir milyon asker

 

Büyük taarruz bitti vatan gavura haram

Dalgalandı ay yıldız duyuldu kutsal ezan

Başım üstüne Kuran onsuz gram yok daram

Ya Mustafa Kemal'im cihana bedel sezan

 

Sınır karakoludur Ankara’mız Mekke’nin

Ümmet millet bir ise kainat kafire dar

Esamesi okunmaz zaviyenin tekkenin

Otuz Ağustos namus  Türk’üm canını adar

 

 

MCU

 

 

 

http://www.sendeyaz.net/altin-uye-yazi/82475_bir-mayis-bir-sair-bir-siir-bir-anlam-bir-sov.html linkinde yayınladığım şiir ile arkadaşlarımızdan hep birlikte 30 Ağustos Zafer Bayramı’nda bir şiir yazmamızı istirham etmiştim, gerek sayfama yaptıkları yorumlarla gerekse mesaj göndererek on onbeş arkadaşım olumlu yanıt vermiş idi. Sizlerden ricam bir ya da iki dörtlük ile şiire iştirakinizdir, prensip itibariyle 7+7 ya da 4+4+3 ya da 6+5 ya da duraksız 13’lü ya da duraksız 15’li hece ölçüleri ile olursa bütünlük sağlama adına şık bir görünüm arz edecektir ancak serbest ve / veya diğer hece ölçülerinde de olabilir, kafiye örgüsü olarak da aaab, aaaa, abab gibi modellerin tercihi estetik olabilecektir.  Şiirin duyurusunu yaptığım dönemde özel bir mesaj ile Sayın Gizli Özne’den teknik denetim, sıralama, biçimlendirme gibi konularda yardım talebinde bulunmuş idim kendisi de sağolsun kabul etmiş idi. Eğer müsait olursa yine Sayın Gizli Özne’den olan bu talebim caridir. 30 Ağustos günü makul bir zaman diliminde tüm mısraların birleştirilerek şiire katkı sağlayan en genç Sen de Yaz üyesi’nin sayfasında yayımlanması şahsi isteğimdir. Tüm süreçler ile kendim ilgilenecek idim ancak kısa bir tatile çıktık ailecek ve net erişimi çok güç, zorlukla girebiliyorum, sizler dörtlüklerinizi yorum hanesine ekler iseniz hepsini birleştirip 30 Ağustos günü yayınlanmasını sağlamaya çalışacağım Sayın Yönetimin teknik desteğini alarak. Tüm arkadaşlarımızın yanı sıra kurucu üyelerimizden de mutlaka katılım bekliyorum efendim.

 

Saygılarımla

Mehmet Çağatay Ünlütürk

 

( Zafer Bayramı başlıklı yazı MCU :) tarafından 28.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.