Merhaba değerli yazı dostları
Geçen hafta yayın evinin(Hayat Yayınları) daveti üzerine İstanbul'daydım. Yeni üç kitabımım sözleşmesibni yaptım. Kısmetse bu hafta içinde ilk romanım "Kabirde İlk Gece" ve aile eğimiyle ilgili "Anne Babamı İyi Seç" isimli eserlerim yayınlanacak. Son şiir kitabım "Eşsiz Sevgili" ise Allah'ın isimlerinin şiir ve dua şeklinde hazırlanmış şekli Mavi Yunus yayınlarından çıktı. Şimdi sizinle kitabım arka kapağındaki bir şiirle başbaşa bırakıyorum. ilgilenen arkadaşlar benimle sitemizdeki mesaj kutusundan irtibata geçebilir. selam ve sevgilerimle.
Zekeriya Efiloğlu kardeşim neredesin diyor. Yeni kitapların çalışmaları görüşmleri ve hazırlıklarıyla uğraşıyordum.

El Berr
Ey sevgili nefesin iyiliktir eser yüreklerde
Seninle her şey güzel, başa gelen musibet bile

Bir hayrı bine katlar aşığına kerem eylersin
Bir kusuruna af dilese onu lütfunla seversin

Neyleyim ey sevgili sensiz geçen günlerimi
Hasretin yüreğimde bir kor, söndür ateşimi

Bir cilven aşığına sunduğun en büyük hediye
Gönlüm sana sunu gözyaşlarından bir buseyle

Bir başakta bir tanedir bir güzel kulunun yüzü
Soldurma ne olursun baharda açan aşk gülümüzü

Ey sevgili sen iyiliğine erişilmez eşsiz bir sultan
Toprak kudret elinde olur eşrefi mahluk insan

Yolunu şaşırsa aşık bir lahza nurun ona yol olur
Kederli yüreğinde gülün sevinç olur okunur
Çölün kuraklığına mahkum etme bizi ne olur.

( Yeni Yayınlanan Kitaplarım başlıklı yazı SeyitAhmetUzun tarafından 12.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu