A tatürk’üm seni çok seviyorum

T ürk milletimi kurtardığın için

A rmağan ettiğin 23 Nisanı hiç unutmuyoruz

T eşekkür ederim sana

Ü lkemizi düşmanlardan kurtardığın için

R üyalarımıza hep giriyorsun

K emal Atatürk seni çok seviyorum

 

Ayşe Zeynep ÜNLÜTÜRK



NOT : Sevgili Dostlar bu şiiri 8 yaşımdaki kızım yazmış, öğretmenleri ödev vermiş, çok enteresan 2. sınıfta akrostiş öğretiyorlar, yavrum dili de dönmüyor bana okudu bugün, dörder kişilik gruplara ayrılmışlar ama kendi gruplarında tamamını kızım yazmış belki bir kaç kelime yardım etmiş arkadaşları. Bana aynen ifadeleri bu, doğrudur tereddüt etmem. Ben çok duygulandım, özellikle Atatürk başlığı beni ziyadesiyle duygulandırdı, yorum yapmak isteyen arkadaşım olur ise istirhamım şu ki ; lütfen kızıma hitaben ve onun anlayabileceği düzeyde bir kaç kelime eder misiniz ? Sürpriz yapıp yarın göstereceğim, tabii ki bu not bölümünü sileceğim : ))

( Atatürk başlıklı yazı MCU :) tarafından 18.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu