Nedir platonik aşk, Platon ne demiştir ?

Karşılıksız imkansız his diye söylenmiştir

" Müşahhastan mücerret "  Divan iştigalidir

Sekülerlikten çıkıp tinselleşen sevdadır

 

Aslı kusursuz devlet yönetim biçimidir

Gönlünce tanımlamak şairin seçimidir

Özünde gerçekliğin kelime babasıdır

İşbu viki alıntı aymaza hediyemdir

 

Hal böyle iken ; anam derim yarim sanırsın

Ben oğlumu yazarım, sen dedemi tanırsın

Bilmemek ayıp değil, sallama meal kayıp

Anlamadıysan az sus, bırak merkep anırsın

 

Kendin belleme beni, ben belleme herkesi

Ya medrese ötesi ya terk lise ertesi

Neysem neyim az fazla, üç beş mısra zahiri

Nicedir tanışız da çözersin ruh kertesi ?

 

MCU

 

Kusurları da içerir genel aruz kalıbı : mef'ûlü / fâ'ilâtün / mef'ûlü / fâ'ilâtün

 

Not : Genelde olduğu üzere belirgin bir muhatabım yoktur ama yorumlarında “ bence,..kanaatimce,.. yanlış anlamadıysam,..ama imgede ama gerçekte olsun,..” gibi yanlış anlamaları tolere edebilecek çok cici ifade kullanımlarında bulunmak yakışık alacağı yerde gramatik olarak kesinlik arz eden “ böyledir,..şöyledir,..olmuştur,..anlayana,..muhatabına,.. “ ve benzeri  ifadeleri kullanan arkadaşlara göndermemdir. Hepimiz milyarlarca veriye sahip yaşanmışlıklarımızın içerisinden çok küçük bir kesiti şiir olarak paylaşıyoruz burada, yazılanın tamamını anladığına dair keskin yorum yanıtları ve üstelik net görüş içerir şekilde itham ne büyük bir pervasızlıktır, ne büyük bir hatadır.

( Araplar Da Eflatun Der başlıklı yazı MCU :) tarafından 22.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.