Ne Olur Gel

yılların yıkanmış akşamındayım
mağara ağzını bekleyen güvercin gibi
hayatın en tatlı baharındayım
zamana ağ örmüş örümcek gibi
seni bekliyorum SEVGİLİ...
ne olur gel emi...

(Aralık-2002)





Merhaba Yıldızçiçeği,



Varlığın mâi ve siyah arasında kararsız adımlar attığı yorgun saatlerin sevdâlı bakışlarıyla aldım kalemi elime.Mekân ötesi bir gecenin tam ortasından sesleniyorum sana.Misâfir olarak kabul eder misin beni gülistanda?

Bir kasırga esiyor rûhumun yüreğinde.Yıkan ve eriten bir tarzı var güneş görmemiş,ıslanmamış,elemli ve veremli bakışların.Bu yüzden sürekli ağlıyor sevdâya aşık çocuklar.Bu yüzden kirlenmiş beyaz martıların saflığı.Belki de bu yüzden uzayamıyor Tuba ağacı…

Yarân bulabilmek için Kaf dağı bile kalmadı Yıldızçiçeği.Dalkavukluğu meslek olarak görenler borsada tavan yaptı.Hep adâleti savunurken/özlerken ister istemez nesnel bir yargının öznesi durumuna geliverdi hayatım(!).İşte bundandır seni daha çok arıyorum.,

Bâzen küçücük cânların lâl kalmış cânsız lisânlar tarafından ezildiğini görüyor bazen özünü unutan kutupların ne kadar yakıcı olduğuna şâhit oluyorum.Siyah beyaz fotoğraflara sığınıyorum o vakitler.Bir umut aydınlanıyor içimde.Arka fonda o zamanlar bizi hiç terk etmeyen çam ağaçlarını görüyor hem kendimi hem de tüm dünyâyı biraz olsun avutuyorum…Ya da kendimi kandırıyorumdur.Kim bilir…

Şair”Yüz yıl yanarım yanmayı öğrendimse” diyor ya.Bir türlü yanmayı öğrenemedim Yıldızçiçeği.Seni çok özledim bitir şu hasretliği.


“Şimdi bütün ümitler sende yıldızçiçeği
Topla avuçlarında gökkuşağının tüm renklerini
Yeniden doğ istikbâlin üstüne sıcacık güneş gibi “

NE OLUR GEL EMİ…

Selâm ve saygılarımla…

20.08.2010

 


Adres: Beyit-Sayha

Zâlim olur insan unutursa özünü
Bir sayha kaplayıverir dünyâ yüzünü

Dursun Tiftik


( Yıldızçiçeği başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 10/27/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.