Yarın var mıdır?Aslında her gün bugün değil mi?Değişmeyen bir kader üzerinde pedal çeviriyoruz.Bazen zincir atsa da yine yolumuza devam ediyoruz.Ama bir gün o gittiğimiz yol son bulmaz mı?O zincir kırılmaz mı?Savaşını veriyoruz hep hayatta yaşamak için.Ecel peşimizde;her adımda,her harekette hatta her nefeste bile ömrümüzden bir parça yitirmiyor muyuz?Defterin başından başladık,sonuna merdiven dayadık.
    Yarının hiç olmadığını her şeyin bugün olduğunu düşünüyorum.Aslında sağ kalabileceğimiz bile düşünceye tabi.Hasta olmaktan korkarız hep.Neden?Açık olmak gerekirse hastalıklar da bizi Allah (c.c.)'a yaklaştırmıyor mu?Öyleyse neden korkuyoruz?Cennetin yansıması bile olmayan bu dünyayı çok sevdiğimiz için mi?Yoksa günahlarımız çok olduğu için mi?Peki neden şükür etmiyoruz?Verdiği güzellikler için hatta nefesimiz için bile?Buradaki meyvelere baksak çok güzel hatta benzersiz.Hiç bir insan küçücük bir üzüm bile yapamaz.İşte bu meyveler cennetteki meyvelerin gölgesi ise cenneti siz  düşünün.Aslında biraz toparlanıp,eskiye tövbe edip,ibadet ve şükür etmemiz gerekmez mi?Bu kadar üstün,bu kadar benzersiz ve eşsiz yaratıcımız var.Bizim ihtiyaçlarımızı gideren.Bizi bizden çok seven.Bizim Allah(c.c)yaramızı saran.Şükrettikçe soframızı nurlandıran Allah(c.c)'mız var.Bizim asıl yarınımız olan,böylesine güzel,böylesine eşsiz,böylesine şefkatli,böylesine büyük ilahımız var.Ve yolumuzu gözlüyor.İşte o gün O'na gittiğimizde aslında yarının hiç olmadığını anlayacağız.Her şey bugün.Ölüm de bunun gibi başka zaman değil,bugün.Hayat o kadar kısa ki,zaman o kadar dar ki!!!
                                                                                                                                                   BeniTan
( Yarın Var Mı başlıklı yazı BeniTan tarafından 11/7/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.