Memleket hayatı, özlediğimiz içinde olmak istediğimiz hani o kardeşçesine yaşamak istediğimiz memleket. ne zulüm ne savaş ne de sömürgelerin olduğu memleket.Ne sen busun, ne de sen şusun denilen memleket sen insansın sen insansın insan gibi yaşa insan gibi rahat ol denilen memleket. okuyarak buldum o memleketi o memleket mevlanın şiiri ariflerin gönlü imiş. bizi o memlekette bulduk kendimizi.


Ne büyük nede ağırlık var orada her şey tüyden hafif. yara veren dermanı vermiş, dermanı görmemiz içinde gönlümüzü açmış.Biz o gönül ile görürüz her derdin dermanı. ondandır umursamıyoruz ne dünya malını ne de dünyayı.Gel sende bizim memlekette gel. Gelde gör insanın ne demek olduğunu gel burası bizim dergahımız burası dertli gelip dertsiz olanların dergahı hadi gel.


( Memleket Hayatı Gel başlıklı yazı izzet tarafından 9.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.