Uyuyamıyorum...Bitmiyor yorganımla olan kavgam...Aklıma geliyor uyuyabildiğm kadim zamanlar ve ben yine bu düşünceler ile sabahlıyorum...Ha bir de sen varsın uykularımla aramda...Seninle olan anılarıma takılıp kaldıkça daha bir mahzunlaşıyor fakat yine uyuyamıyorum..Havalar da soğudu, daha bir büzüşüyorum yatağımda..Fatura çok gelecek korkusuyla yakmadık kalöriferi henüz...Sen bilirsin en çok da ayaklarım üşüyor ama kalkıp da bir çorap giyemiyorum..annem yatağa çorapla girilmez derdi ama inanma müsebbibi annem değil...Sensizlik pek bi üşengeç kıldı beni ve ben hala düşünebildikçe seni, uyuyamıyorum...Bugün istiklaldeydik,nargile içtik arkadaşlarla...Dönerken yürüdüğüm o dar yollar seni sordu bana...Hani o tıka basa yediğimiz kebapçı vardı o da  öyle...Selam verip uzaklaştım başım önde...Nasıl açıklayacaktım ki...ne diyecektim..Her neyse bak konuşup dururken saat yine 3'e gelmiş ve ben hala uykuda değilim...Tıpkı diğer gecelerde olduğu gibi yine senle olan anılarımın dar sokaklarında sıkışıp kalıyor,keşmekeşlerde ömrümü heba ediyor fakat ne hacet ise bir türlü uyuyamıyorum...

Vehimî
( Keşmekeş başlıklı yazı Vehimi tarafından 4.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.