Sizce aşk nedir  ? 


Aşk nedir biliyormusun dostum  ? , aşk senin yaşadığın koca bir aptalık o gönlünü kaptırdığın uğrundan sayısızca delilik yaptığın yapıpta bir sonuç alamadığın kos kocaman bi salaklık neymiş kalbin pıt pıt atıyormuş atacaksanatsın sanane ,neymiş efendim  midende kelebekler uçuşuyormuş uçuşsun arkadas uçsun  be aşık olcaksında ne olucak kocaman bir aptalığın içine hız kesmeden sürükleneceksin sürüklenip kaybolacaksın o girdaba biri seni çekip alana kadar
   
Evet işte girdin o uçsuz kuyuya arkadaş geçmiş , ne kuyusu dersen de aaşşşşkkk kuyusu aşk , ilk önceleri hoşlanacaksın o kişiden , o kişiden diyorum çünkü sen daha ona özel bi isin koymayacaksın , sevgilim diyemeyeceksin . Sen aptalca hoşlanacaksın ondan ilk başlarda takip etmeye başlayacaksın onu hareketlerini tavırlarını konuşmalarını kısacası herşeyini .

Hooooopppp 1.seviyeyi atlattın ,gelelim 2.seviyeye bu seviyede ona yaklaşmaya çalışacaksın gittiği yerlere takıldığı ortamlara bakıcaksın hatta bazı yakın arkadaşlarıyla arkadaş olacaksın sırf sevdiği seyleri öğrenebilmek için sen bunları öğreneceksin öğrenmesinde o aşk kuyusunda ipsiz aşağıya düşüyorsun be arkadaş onu ne yapacaksın ?

Evet dostum 1seviye daha atladın tebrik ederim şebeklik seviyesine hoş geldin bu seviye seni en rezil edecek seviyelerden biri bu seviyede sevdiğine güzel görünmek için varını yoğunu kullanıp türlü türlü kıyafetler giyip onun ilgisini çekmeye çalışacağın bi seviye .Rezil olmaya başladın ama ilgisinde çektin yine sevdiğinin hadi iyisin şimdi onunla konuşmaya çalışma vakti onunla ,konuşmaya çalışırken ne kadar komik olduğunu anlatmama gerek var mı acaba ? Yeni konuşmaya başlayan çocuk senden iyi konuşur bu zamanda buna eminim...

Sıra geldi 3.ve en önemli kısma. Bu kısımda  sevdiğini, sevgilin yapmak için uğraşıcaksın artık onun herşeyini biliyorsun o da senin tabiki , biliyorsun bilmesine de aşk denilen hastalık damarlarında saatte 150 km/h hızla yayılmaya devam ediyor , ne radar dinliyor ne polis...

Aşk denilen hastalık yayıldı artık vücuduna geçmiş olsun şimdi sevgili olma zamanı , güzel bir ortam kuruyorsun sevdiğine güzel bir yemek hediyeler falan sürpriz yapıcaksın tabi özeniyorsun haklısın.. 

O gelen sevdiğin galiba , evet evet o...

İlk önce süprizini yapıyorsun sevdiğine sonrada teklifini , bu teklif sizi 2sevgilide yapabilir 2düşman da , Allah'tan siz sevgili oldunuz hadi iyisin yine dostum ucuz kurtuldun şimdi ne oldu biliyormusun o gizli gizli takip ettiğin kişi var ya sevgilin oldu işte tepe tepe kullan hayrını gör (: ....

Aradan aylar ,yıllar geçiyor ve aşkınız büyüyor o kadar büyüyor ki önce söz ,sonra nişan , sonra düğün derken çocukları almışşısn kuçağına , haydi aşkınızın meyvesinide alıyorsunuz hayırlı olsun, zamanla bu meyveler büyüyor sizin aşkınız büyütüyor onları onlarda aşık oluyor onlarda sevgi katıyorlar birbirlerine.....

Yada dostum bu anlattıklarımın hiç biri olmuyor aşk bu zehir dedim ya ters tepki veriyor bünyende o karşıdan gizli gizli takip  ettiğin o kişi   var ya ? İşte  o sana ters tepki veriyor herşey başlamadan bitiveriyor , olan sana oluyor .

Dostum  aşk bu hayatta doğru kişiyi bulunca güzeldir , bunu unutma ya sen doğru kişiyi bulacaksın yada o doğru kişi seni ..........      


                                                                                    Saygılarımla....
( Sizce Aşk Nedir ? başlıklı yazı Erdem35 tarafından 4.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu