Anneler Günü

Ana rahmine bir kan pıhtısı olarak düştüğümüz andan itibaren hayatımızın her anına, her saniyesine anlam mana katan, dünyanın eşşiz mucizesi annelerimiz bir güne değil ömre sığmaz!

Hakka yürümüş  Hz. Peygaber efendilerimizin annelerı başta olmak üzere ulu önder Mustafa Kema Atatürk'ün annesı Zübeyde Hanım ve  tüm annelerimizi rahmetle anarken, hayatta olan annelerimizin, anne adaylarının, bizlerı doğurmayan fakat yetışmemızde emeği geçen tüm kadınlarımızın anneler günü kutlu olsun..

Annelerimize verilecek en büyük hediye, onlara hayırlı, evlatlar olup, Vatana, Millete hayırlı evlatlar olmaktır...

Rabbim hiç bir anneye evlat acısı, hiç bir evlada da anne acısı  yaşatmaması duasıyla, tüm annelerimize sağlıklı, hayırlı uzun ömürler dilerim..

Canım annem ve anneler sizleri bir ömür boyu sırtımızda taşısak azdır...

Rabbim hayır dualarınızı almayı nasip etsin..

Dün, bugün, yarın ciğerpare yavrularını toprağa veren, verecek olan tüm annelerimize de sabırlar diliyorum. Rabbim Size başka acılar yaşatmasın inşallah..

 ANNELER GÜNÜ TÜM ANNELERE HAYIRLARA VESİLE OLSUN İNŞALLAH..
( Anneler Günü başlıklı yazı Kara kız tarafından 13.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.