Baba....Kara kalemle yazdığım ilk isim.Sarı okulun 1/A sınıfında gazete kağıdı ile kaplı
50 sayfelik  deftere yazılan ilk isim baba...babam. Altı kardeşin eli nasırlı babası.Sabah okul harçlığını,
akşam ekmek parasını beklediğim adam...
Soğuk kış akşamların da odayı ısıtan,sabah çocukları üşümesin diye sabah namazın da kalkıp sobayı yakan adam
babam...Babamız..
Hiç bir zaman  adını zikretmeden yaşayan koca yürekli adam. Kimi yerde hamal,kimi yerde işçi,kimi yerde
temizlikçi Baba'mız...

Ne kadar ağır yük yüklediğimizi baba olduktan sonra anladım. En ağır yükü de babalar ağlamaz diye yüklemişiz.
İçine gözyaşını akıttığını görmediğimiz Baba'mız, babalarımız.

Çocuklarına hayat olurken,hayatından olan babalar, Babalar gününüz kutlu olsun...
Biliyorum ki babalar günü kutlamak sizlere nasıp olmadı. Çoğunuzun ömrü; yolu,elektriği,suyu olmayan
 evlerde yitip gitti.
Şimdi babalar günü kutlu olsun diyen çocuklarımız için mutluluk gözyaşı dökerken kara kalemle ismini ilk yazdığım adam, yüreğime akıttığım gözyaşı senin için olduğunu hiç bir zaman unutma...Babalar günün kutlu olsun diyemedim ama sol yanım da hep var olduğunu bil olur mu....?
( Babalar Günün Kutlu Olsun başlıklı yazı İSMAİLKRKY tarafından 21.06.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.