Kediler, nasıl varlıklar bunlar, ömrümü yediler... Nasıl bizim Bahar Bayramımız varsa kedilerinde Mart Bayramı var. Bu Mart Bayramında cart curt yok... İki baş dört ayak olmak var, diyecektim tamda, o insanlar içindi aslında değil mi? Kediler dört ayaklı olduğuna göre, iki baş sekiz ayak demek lazım gelir en hasosundan...


Gelip geçmek üzere mart, kedi dostlardan özür diliyorum... Biraz gecikti bu yazı çeşitli sebeplerden dolayı... Yeni yavrular bir iki aya kalmaz ortaya çıkar. Ben insanoğluyken bir senede yürüyorum ancak, onlar on beş bilemedin yirmi günde ayağa kalkıyor, bir senede de anne baba oluyorlar vay anasına... Ama, onlarda bilgisayar kullanamıyor ne haber...


Çok soğuk geçti gerçekten mart ayı kar bir taraftan, yağmur bir taraftan, soğuk bir taraftan, yakacak kazma küreklerde neredeyse kalmadı kıyıda köşede... İki de balığımız var. Balık derken burçları burçları, hanım ve kız mart doğumlu ikisi de... Su grubu iyidir, severim... Bendeniz de yengeç oluyore işte öyle...


Yalnız bu erkek kediler ile aram hiç iyi değil. Keratalara ''Oğlum yavruları anasına bırakıp çekip gidiyorsunuz bir yerlere.'' diyorum... Onlarda bana ''Miyav miyav ve de miyav.'' diyorlar da başka bir şey demiyorlar. O miyavların içinde mutlaka başka anlamlar var ama, onu da ben anlamıyorum.


Şimdi bir de dörtlü çete, köpek biraderler var. Onlar gelince kediler bahçelerde ve ağaçların tepesinde aynen... Hayır onlara da bazen kızıyorum, bazen kızamıyorum... Birinin de ayağı sakat, öyle sürüye sürüye gidiyor... Karşı hamama da yeni bir Pitbull aldılar, o da garibim çoğu zaman bağlı, havlar durur...


Bazı zaman yoldan geçen hayvan severler, yavru kedileri alıp götürüyorlar, biz de yuvaları oldu diye seviniyor havalara uçuyoruz. Yusuf Usta, bir kaç kedici ile besliyoruz işte yavruları... Buradan o zibidi pamuğa sesleniyorum, ''Geçen gün çektin gittin bir gün görünmedin, aklımız çıktı arabanın altında kaldı ya da köpekler boğdu, diye, ta ertesi gün ortaya çıktın, bak bir daha böyle yapma kerata.'' İşte böyle bizim mahallede kedi köpek durumları...

( Marttır Hem De Derttir Bu başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 31.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.