1 Abdürrahim Heyit Ve Ozan Arif

Allah’ım şu duruma, kıyarsan “düzen”e kıy...
Kimi “vay” deyip geçer, kimi yürekten bir “oy”...
Allah’ım bu günleri, evvelden süzene kıy...

Gol mü oldu bu şimdi, ya direkten mi döndü...
Haftada iki Ozan, iki Türk ışık söndü...

Allah’ım her düzgünü, ısrarla bozana kıy...
Veren sensin alan sen, Hakk'ta sensin ve de Hayy...
Bittiyse eğri kimse, o halde Ozan’a kıy...

Adalet böyle ise, adalette var kelek...
Susanlar yaşıyor da, konuşan öldü felek...

Gelmediki bir ozan, çekmemiş olsun çile...
Susamadan ne varsa, getirdiler hep dile...
Türkiye’de de ölür ve kızıl Çin’de bile...

İçinden pazarlıklı olanlar yaşıyor bak...
Ölmek demek ki sade, konuşup yazana hak...

13 Şubat 2019,

13 subat 2017 (Abdürrehim Heyit bu tarihten itibaren Çin'in iskence kapmlarindan birinde tutuklulugu devam ediyor, suçu ise Türk atalarindan bahsettigi sarkisinin Çin tarafindan büyük! suç sayilmasi. Bu kamplardan canli çikabilen bilinmedigi için, Ozan Abdurrehim heyit'in de canli çikacagini sanmiyorum)
13 Subat 2019 (Ozan Arif'in yani Arif Sirin'in vefat tarihidir)


&autoplay=1" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen>
( Abdürrahim Heyit Ve Ozan Arif başlıklı yazı Alp.Aldatmaz tarafından 18.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.