Bir zamanlar sokaklarda top, misket, saklambaç, beş taş oynayan, mutluluğu bu tür oyunlarda arayan çocuklardık. Ağladığımızda annemizin yanına koşar yaralarımızı öptüğunde geçecek sanardık.Çok saftık küçükken ama şimdi acının ne denli gerçek olduğunu öğrendik.Yine,ağlardık kücükken, halbuki canımız yandığından falan değil büyüklerimizin dikkatini çekmek, bir şeyler aldırmak için yapardık bunu. Üniversiteye,liseye hatta ortaokula gidenlere abi abla derdik. Sonra büyüdük ve abi dediklerimizin yerini aldık. En önemlisi hayallerimizden uzaklastık ,oyun dünyasında yaşamıyorduk artık. Sorumluluk sahibi birer birey olduk ve zaman bize artık çocukca düşüncelere hosçakal demenin vaktinin geldigini hissettirdi. Misket, saklambaç, beş taş yoktu artık hayatımızda.Hoşgeldin gerçek dünya!..
                                                                                                                                                 Ömer Faruk Emir


1 Ekim 2018 Pazartesi 22:36


Kuzum büyüdün..
Nasıl büyüdüğünü de hiç anlamadım 
Allah nasip ederse bir üniversitelisin artık..
Rabbim yolunu açık etsin..Dileğim adının sahibi Hz Ömer gibi olman..Çok başarılı bir hukukçu olup dinine diyanetine vatanına milletine hayırlı bir evlat olman en büyük temennim..
Sevgimle birtanemm..



( Oğulcuğumun Denemesi başlıklı yazı SELVASELDA tarafından 3.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.