SOSYAL MEDYA KANUNU

Onu bunu bilmem arkadaş!
Şu 'SOSYAL MEDYA KANUNU' bir an önce çıksın!
Bu ne yaa?
Bugün bütün günüm aşağılık biri yüzünden mahvoldu.
Bilenler bilir ben özel yazışmalardan nefret eden biriyim😬
Yeni eklediğim arkadaşlarım bazen özelden bişeyler yazıyor ama hep söylediğim gibi ben onları okumuyorum.
Baktım ki ısrarcı, bitürlü vazgeçmiyor işte o zaman hemen engelliyorum. 
Facebook hesabıma bağlı pasif bir İnstagram hesabım vardı.
Burada paylaştığım bazı şeyler otomatik olarak orada da yayımlanıyordu.
Bugün öğlen tanıdığım bir arkadaşım beni ekleyerek bir ekran görüntüsü paylaştı.
Aklım başımdan gitti!
Biri beni şikayet etmiş; vay efendim kocasıyla yazışmışım da böyle utanmazlık mı olurmuş da, güya elimde videoları varmış ve ben onları tehdit ediyormuşum.
Vallahi de billahi de çok tırstım.
"Biri benim üzerime oynuyor ama kim?"
diye düşündüm.
Arkadaşıma bunu nerede gördüğünü sordum bana bir link attı.
Hemen tıkladım tabi.
Kuş kapana düştüüü🥺
Bir türlü açamadım tabi. 
Arkadaşım ya hesapta🤨 ikinci bir hata yaptım telefonumu yazdım ve "Şikayet etmeye gidiyorum" dedim☹️
Ne derseniz deyin; o anda Allah insanın elini kolunu bağlıyor sanki.
Kınamayın, sık sık duyduğumuz o koca koca profesörler böyle dolandırılıyor işte. 
'Pat' diye WhatsApp a bir mesaj geldi.
"Sizden çok özür dilerim🙏 kardeşim sizin hesabınızı çalmış size iade edeceğim. Lütfen şikayet etmeyin🙏 Şimdi size bir kod gelecek lütfen onu bana gönderin, hesabınızı iade edeyim"
Sonra şikayetteki kadının fotoğrafı dikkatimi çekti 🙄
"Yahu bu çıtır ve güzel kadının kocası onu bırakır da bana bakar mı?" diye geçirdim içimden. 
Orada uyandım🤔
Meğer bu bana mesaj gönderen arkadaşımın da hesabını çalmışlar.
Çok kızdım😠
"Bunun hesabını sizden soracağım. Derdinizi hakime anlatırsınız" diye yazıp, kestim konuşmayı.
Sorular arka arkaya beynimi istila ederken, 'hoooppp' diye başka bir mesaj "Dosyanız icraya verilecek lütfen bu numarayı arayın!"
"Kabus görüyor olmalıyım"😫diyerek kolumu çimdikledim, yanağıma tokat attım...
Maalesef yaşadıklarım gerçekti😰
Nasıl bu kadar rahat, fütursuz olabiliyorlar?
Kişisel bilgilerimizi hiç düşünmeden paylaştığımız sosyal medyanın hiç de güvenilir olmadığını bir kez daha yaşayarak öğrendim😩
Onun için diyorum ki "Şu yasa bir an önce çıksın!" 
Şimdi!
En kısa zamanda bu mecradan ayrılmayı ve sıradan internetsiz bir telefon kullanmayı düşünüyorum.
Eski günlerdeki huzurumu, kafamın rahatlığını özledim☹️
Sizleri bir kez daha uyarmak istiyorum:
Lütfen özelinizi ve özel bilgilerinizi bu mecrada paylaşmayın.
Daha bugün öğlen  bir HAKİM'in dolandırıcılar tarafından bilmem kaç bin dolarının gasp edildiği haberini verdi Televizyonlar.
Düşünün!
Hakime bunu yapan sana bana ne yapmaz!
Geçen yıl da yine hırsızların sosyal medya hesaplarınını takip ederek, tatile çıkan ya da konum atan vatandaşların evlerini soyduklarını duymuştum.
Gidişat değişmezse ki hiç ümidim yok;
Teknoloji kıyametimiz olacak!
Allah'a emanet olun🙏

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
( Sosyal Medya Yasası başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 6.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.