Gaziantep'in Nizip ilçesinde otomobilin dere yatağına düştüğü kaza bölgesine giden ambulans, itfaiye ve İhlas Haber Ajansı’nın canlı yayın aracına yolcu otobüsü çarptı. 
Tarsus-Adana-Gaziantep Otoyolu'nda, bir aracın şarampole devrildiği kazaya müdahaleye gelen park halindeki ambulans ve itfaiye aracına yolcu otobüsü çarparak devrildi.
Olay üzerine Gaziantep Valisi Davut Gül "Araç kaza yapıyor. Buna itfaiye, sağlık ekipleri ve diğer mesai arkadaşlarımız müdahale ederken, 200 metre geride başka bir otobüs kaza yapıyor. Kaza yapan otobüs kayarak ekiplerimize ve yaralılara çarpıyor. İlk belirlemelere 16 vatandaşımız vefat etti. Şu an müdahaleler devam ediyor. Yaralılar hastaneye sevk ediliyor. Milletimizin başı sağ olsun" açıklamasını yaptı. 

Gaziantep’te 16 kişinin hayatını kaybettiği kazadan bir iki saat sonra bir acı haber de Mardin'den geldi.

Derik ilçesinde TIR ile 2 aracın karıştığı kazada yaralılara müdahale eden ekiplere ve orada bulunan  yardıma gelen vatandaşların arasına dalan bir TIR daha sonra kıraathaneye daldı. Kaza sonucu 20 kişi hayatını kaybetti.

Denetimsizliğin,  adamsendeciliğin, ihmalin, cehaletin, para hırsının... Cenneti haline gelen CANIM TÜRKİYE'm.
Hükümetin ve Muhalefetin hemen  şimdi,  çok acil! Seçimi, geçimi bırakıp canımızı yakan bu ve buna benzer can ve mal güvenliği konularıyla ilgili olaylara karşı bir araya gelip, çözüm yolu bulmasını İSTİYORUZ!
Aç durabiliriz, eski  ayakkabı ve giysilerle yaşayabiliriz ama yaşamamız için CAN ve MAL güvenliğimizin olması şart.
LÜTFEN AMA LÜTFEN DENETİMLER HAKKIYLA YAPILSIN,  GEREĞİNİ YERİNE GETİRMEYENLER HİÇ OLMAZSA BİR SÜRELİĞİNE  İŞLERİNDEN MEN CEZASI VERİLSİN...
Bir TIR,  TANKER,  OTOBÜS ŞOFÖRÜNÜN günde belli saat çalışma zorunluluğu var ama bizim ülkemizde daha fazla para kazanmak için o zavallılara 24 bazen 36 saat kesintisiz araç kullandıran, araç muayeneleri ve bakımlarını üç kuruş vermemek  için yaptırmayarak resmen boğaz tokluğuna çalıştırdıkları  şoförleri ölüme gönderen, onları başka insanların katili yapan harislerin cezasını Allah'a bırakmadan bu dünyada HUKUK kesmelidir.
Bu resmen katliama azmettirmektir! 
Hayatını kaybeden vatandaşlarıma Allah'tan rahmet, yaralılara acil şifalar ve Milletime baş sağlığı diliyorum. 
Çok canım yanıyor;
ALLAH'IM NE OLUR BU SON OLSUN.

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
( Allahım Ne Olur Bu Son Olsun başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 21.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.