Serbest Kürsü / Anı

Eklenme Tarihi : 24.11.2022
Okunma Sayısı : 767
Yorum Sayısı : 4
Günün Yazısı

Bu Yazı 25.11.2022 tarihinde
GÜNÜN YAZISI
olarak seçilmiştir.
Allah Belanızı versin(!)

Geçmişte bir siyasetçiden bahsedilir, doğru mudur, efsane midir, menkıbe midir bilemem.
Sürekli; doğruluk, dürüstlük, çalışkanlık, hakkaniyet, dayanışma, yardımlaşma, meşruiyet, bilim, adalet ve merhametten bahsedermiş konuşmalarında. Tüm vurgu ve beklentileri bu atmosferde geçermiş. Yine de anlaşılmadığından dert yanarmış çevresindekilere.
Bir mitingde kürsüye çıkmış.
Coşmuş da coşmuş. "Tamam" demiş sonuçta beni anlayabilen bir toplum oluştu.
Fakat moral ve motivasyonunu bozacak bir olay olmuş.
En öndeki dinleyicilerden biri, söz isteyerek bir soru yöneltmiş.
- Tamam her şey güzel de neden hiç Allah'dan bahsetmiyorsunuz?
Konuşmacının keyfini kaçırsa da bu soru:
"Allah belanızı versin(!)" diyerek kürsüden inmiş.
Samsun, 24.11.2022
Ali Rıza Malkoç
arm.web.tr
( Allah Belanızı Versin(!) başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 24.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.