Kuzen Reyhandayım
Akşam saatlerinde telefonum çaldı ve bir ses ?
Alo teyzeciğim, sesin soluğun çıkmıyor unuttun mu bizi?

Unutur muyum sizi ,yalnızca size geldiğimde uyuyamıyorum. 😅

Aşk olsun teyzoşum, benim yatağım çok rahat orada yatarsın. 

Baktım yeğenim gerçekten özlemiş beni , iki dakika da hazırlanıp çıktım yola. 
Çağırdığım taksiye binip ,doğruca kuzenim Reyhan'da aldım soluğu.  😀😃

Yeğenim zeki bir çocuk, okulunda çok başarılı ve sınıf birincisi. 
Okuyan çocukları çok sevdiğim için, çocuk benim gözümde bir melek âdeta. 
Yüksek meslek lisesi gemi kaptanlığı nı okuyor. 
Henüz ilk senesi ,fakat çocuk öyle bir adapte olmuş ki,gurur duyuyorum bunun gibi okuyan tüm çocuklardan. 
Bu akşam baktım elinde ip düğümler atıyor, dedim ne yapıyorsun?

Düğüm atıyorum teyzeciğim. 
Böyle bir soru sorulur mu çocuğa, ah be kadın deyip kendime kızdım. 
Çocuk gemicilik okuyor ve düğüm atmasını öğreniyor.  😀⛴⚓⛵

Uzun zamandır çoluk çocuk olmadığı için ben sanırım pas tutmuşum?

Neyse ,yemek yenildi ,çay kahve☕☕ içildi derken, yatma vakti geldi ve her zaman ki gibi ben yine uyku perisini bekliyorum?😇😇

Uyku uyuyamıyorum ve kedimiz Zühre hanım ayak ucumda mışıl mışıl uyuyor.  😀🐱🐱

Seviyorum kuzenimi ve oğlunu onlar için uykusuz kalmaya değer. 🌹🌹🌹



( Kuzen Reyhandayım başlıklı yazı EMİ ÖZTÜRK tarafından 2.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.