Gecenin dördü, ışıklar sönük.
Zifiri karanlıkta yüzüm, aydınlığa dönük.
Düşündüm, her saniye biraz daha ölüp.
Varoluştan uzaklaşmak, umutlarını gömüp.

Zor. Beyninde ki terkedilmiş mezarlara sor.
12'n de kurduğun son hayali.
14'üncü yaş gününden 13 dakika önce 15 sene sonrasını sorsalardı, ne derdin?

Belki güzel bir iş belki fazla para.
Bende hiçbiri yok, çocukluğum kızma bana.
Gökyüzünün gözyaşları damlarken cama,
Şu an olumlu düşünmek için yanlış bir zaman.

Hayal kurarken biten dakikalar kadar,
Hayalinin gerçek olmayacağını anlaman da koyar.
Yaşarsın, sabah olur, yine güneş doğar.
Şaşarsın, her şeye rağmen şaşırman doğal.

Gündüzün dördü odamdayım, ışık açık.
Güneş girmez kalın perdemden. Nerelerde olmayı hayal ediyordum bugün için geçmişte. Kendim, kendin kalabildiğin için tebrikler.

Hayal kırıklığı yaşadığım tamamen. Kesin bir yerde buna deniyordur hayat kırgınlığı.
Hayır, depresyon değil, onu geçtim 10 yıl önce.
Öleyim diyorum, zor ki ölmek.

Kaldım burada kapanıp, kısılmış gibi kapana.
Elimde kalıyor kapanı. Bu yüzden isyan.
Çürümekte olan topluma adapte olmak çürümek demektir. Adapte olmamalı bu yüzden insan.

Ya çemberin içindesindir ya dışında.
Çemberdeki herkes puşt ve onlarla çatışınca,
Sen olursun pislik ödlek.
Böyle zamanda diyesim gelir, Bundan daha kolaydır ölmek.
( Saat Dört Yat Artık Yeter başlıklı yazı öylesine tarafından 29.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.