''Pendik’te bir kadın yanında bulunan adama çarşı ortasında şınav çektirdi. Görenleri şaşkına çeviren o anlar bir vatandaşın cep telefonu kamerasına yansıdı.'' BASINDAN

Tabi hemen aklımıza şüpheler düştü, neydi olayın aslı? Hemen araştırıp gerçekleri halkın gözüne sokmalıydık... Bir adam karısının emri ile yol ortasında neden şınav çeker? Hadi şınav çekti diyelim, bir de bunu bir, iki, üç, dört, diye sayarak yapar?

Bir dolu sebebi olabilir. Bulaşıkları yıkamamıştır ya da yıkamıştır da iyi yıkamamıştır. Hadi canım diyorsunuz buna, şimdi bütün evlerde bulaşık makinesi var. Öyle bir durumun olması zor gerçekten. O zaman ne olabilir? Çamaşırları yıkamamıştır diyeceğim, onunda makinesi var, o da her ev de var en fakirinde bile. O zaman bozuldu, hanımda ellerinle yıka dedi, adamda yıkamadı. Aklıma her şey geliyor...

Bir başka fikir. Adam askerlikte belki  de yemekhane de idi ve eğitime çıkmadığı için hiç şınav çekmemişti, içine ukde olmuştu, e hanımda evin komutanıydı nasılsa, gel hanım sen bana çarşıda bir yerde ''Şınav çekilecek, çeeek.'' diye emir ver ben de şınav çekeyim herkesin ortasında hem de sayarak, içimde de ukde kalmasın, demiştir belki de...

Belki de iddiaya girmiştir hanımıyla, olabilir böyle bir durum. Hanımına ''Ben çarşının ortasında şınav çekersem bana güzel bir yemek ısmarlarsın dışarıda.'' demiştir. Kadında ''Tamam çek ama sen şınav çekme durumuna gelirsen ben emir vereceğim ''Şınav çek.'' diye... Adam da kabul etmiştir karısından korktuğu için.

Belki de adam sporu çok seven birisi ''Bir şınav çekeyim de şu milletin ortasında, insanlar şınav nasıl çekilirmiş bir görsünler, basın filan da gelirse hem de meşhur olurum, kim bilir dizi ya da film teklifleri bile gelebilir.'' diye de düşünmüş olabilir... İşte böyle bir şınavdan böyle bir yazı çıktı...

Şimdilerde ellerde cep telefonu, herkes kameraman, herkes televizyoncu... Böyle uyduruk kaydırık şeylerde zaman zaman haber olup sosyal medyaya düşüyor işte... Ne yapalım yani...
( Şınav Mınav Durumları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.