Beni Terk Ettin Zührem
Annemin yerine koymuştum seni,
Kızımın yerine koymuştum seni,
Tüm özlemleri sana yüklemiştim. 
Sen de beni terk ettin.
Her yere birlikte gidiyorduk. 
Her birlikteydik. 
Sıcak sobanın arkasında yatağın vardı. 

Fakat o yatakta bir gün yatmadın. 
Benim yatma mı bekler , ben yattıktan sonra iki üç dakika sonra yatağa gelir başımda durur benim de sana bakma mı beklerdin. 
Sonra ben sana baktığım da başını başıma yaslar benim seni sevmemi ve koluma almamı beklerdin. 

Ama bu kısır döngü her akşam büyük bir zevkle sevgiyle devam etti. 
Hatırlıyor musun meleğim en son ağladığımı görünce o minik patinle yanağımı okşamıştın beni teselli etmiştin. 
Ben de ağlamayı bırakıp seninle sohbet etmiştim. 
Ve artık ağlamayacağım diye söz vermiştim.

Çünkü sen sennnn beni terk etmeyecektin. 
Fakat sen beni terk ettin Zühre kızım, ebediyete gittin. 
Sensiz günler acı geceler daha bir soğuk sessiz. 
Artık yatağımız da yatmıyorum. 
Odamızın kapısı kapalı açmıyorum. 
Hani çok sevdiğin pencere önü var ya , tam onun karşısında ki kanepede yatıyorum gerçi yatmak denirse. 
Camın önünde de oturup senin gelmeni bekliyorum annem benim cici kızım bebeğim. 
Sen gideli bir hafta oldu ve ben senin gelmeni bekliyorum. 
Mezarına güller diktim, kırmızı kokulu güller. 
Oyuncaklarını koydum ,mama tasını,  bir de bol bol mama koydum güzel cici kızım. 


( Beni Terk Ettin Zührem başlıklı yazı EMİ ÖZTÜRK tarafından 7.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.