''Alyoşa Sansar' dan NASA'ya çağrı: Uzaylılarla buluşmak hakkımız. Şarkıcı Alyoşa Sansar , NASA'nın 'tanımlanamayan hava olayları' (UFO) açıklamasının ardından, "Madem en büyük yatırımlar insanın kendisi dışındaki uzaya yapılıyor, o zaman uzaylılarla buluşmak hakkımız" dedi.'' BASINDAN


Sizde üzülmüşsünüzdür değil mi son yıllarda Türkiye de pek düşünür yetişmiyor diye... Üzülmeyin sakın Alyoşa Sansar kızımız var ya O'nu hiç yabana atmayın... Gelmiş geçmiş en büyük Türk Düşünürleri arasına çok kısa bir zamanda adını yazdırmayı becerdi, hatta becermekten bile ötelere gitti de denilebilir...


Uzay bu, bir de Uzaylı Mustafa'mız vardı hani bilirsiniz. Uzayın neresindensiniz diye sorulduğunda, içinden ya da herhangi bir yerinden, galaksi malaksi fark etmez, diye cevap verirdi... Alyoşa Kızımızda ''Artık dünyada o kadar meşhur oldum ki bundan böyle uzayda ki yerimi almak istiyorum, hatta başka başka galaksilerden de konser teklifi gelirse, onu da menajerim aracılığı ile değerlendireceğim. Ha bir de bu uzaylıların felsefe, mantık, sosyoloji, psikoloji ile ilgili bilmek istedikleri benden öğrenecekleri varsa, onda da yardıma hazırım, canlarım, benim, aslan uzaylılarım, Andormedalılarım Filan fişmekan galaksililerim.''


Daha sonra devam eder Alyoşa kızımız ''Uzaylıları itiraf edin artık, vallahi ben bu uzaylıları düşünmekten uyku uyuyamıyorum, dünyada kimseler çok da fazla iplemiyor beni, belki uzaylılar muzaylılar ipler de ben de yoluma bakarım diyorum. Uzaylılarla buluşmak bizimde hakkımız, benimde hakkım, bir uzaylı ile oturup Türk Kahvesi içmeyeyim mi, uzaylı o fincandan benim falıma bakmasın mı? Niye bu kadar problem yapıyorsunuz uzaylıları, hiç Mustafa Topaloğlu Abim problem yapıyor mu? Annadınız mı?''


Benimde fikirlerim var artık, ben de bunları arpacı kumrusu gibi düşünüyorum zaman zaman. Bayanda olsam, kimseyi baymadığımı zannediyorum, yoksa yoksa, durun, siz baydığımı mı düşünüyorsunuz, darılırım billahi, ben de bir Türk Düşünürü sayılırım Alyoşa Sansar olarak... Ha bir de ''Basında beni çok takip ettiklerini ve bir şey yapacağım zaman benim onlara haber verip, gelin beni filme alın, yırtık pantolonlu fotomu çekin dediğimi söylüyormuşsunuz. Bir Türk Düşünürü olarak size teessüf ederim, ben hiç böyle bir şey yapar mıyım, benim buna ihtiyacım var mı, yok billahi yok, onlar basıncılar hep peşimde, ben çağırıyorsam iki gözüm kör olsun, hatta ve hatta, bundan sonra yapacağım singıllar çekeceğim klipler yerlerde sürünsün, bir tane dahi satmasın.'' Bu kadar net yani... Geride adım atmam...


Bu arada şimdi aldığımız bir habere göre Alyoşa Sansar Kızımızın evinin önünde toplanan mahşeri bir kalabalık ''Alyoşa bizi uzaya götür Alyoşa bizi uzaya götür. Götür de istersen yerlere yatır. Yaşa var ol nur ol pir ol.'' diye çılgınca tezahüratlar yapmaktadırlar... Aldığımız bilgilere göre, evinin balkonuna çıkan Alyoşa Sansar Kızımız ''Beni sizler buralara çıkardınız, singıllarımı aldınız, kliplerimi izlediniz, her yerde takip ettiniz beni, hakikaten çok sal.... Pardon çok sağ olun var olun diyecektim, anlayın işte yahu.''

( Ünlü Bir Türk Düşünürü Artık O başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.