Duvar Yazıları - I
Duvar Yazıları - I

Oysa aşkını kalbimde sabun gibi kendim köpürtmüştüm..

Şimdi de köpüğü gözüme kaçtı diye ağlıyorum!..

***

Aşk denizinde yunuslarla yüzmeyenler, kurbağalarla dolu bir gölette oldukları halde kendilerini okyanusta zannederler..

***

Daha ölmeden bedenini didiklemeye başlayan akbabalara bile acı acı tebessüm edip ''Hayat..'' diyebiliyorsan..

Sen olmuşsun arkadaş!..

***

Komedyene ''Nereden buluyorsunuz bu esprileri?'' diye sormuşlar
''Kıçımdan uyduruyorum'' demiş..

Şaire ''Nereden buluyorsunuz bu şiirleri?'' diye sormuşlar
''Kalbimden uyduruyorum'' demiş..

***

Nedense insan taklidi yapan hayvanlar çok beğeniliyor, çok izleniyor..

İnsan taklidi yapılması o kadar ilginçse insan taklidi yapan çok insan var etrafta!..

***

Seni çok sevdiğim, sana aşık olduğum için senden nefret ediyorum!..

***

Açtım kalbimin gider tıpasını.. Aşk, sevgi, kin, nefret ne varsa aktı gitti..

***

- O ne, gözyaşı mı? Ağlıyor musun yoksa?

- Hayır.. gözüme aşk acısı kaçtı da.. geçer birazdan..

***

Kötü sözleri kalbimin arkasına yazdım, geride bıraktıklarım okusun diye!.

Boş sözleri kalbimin çıkışına yazdım, kalbimden gelip geçenler okusun diye!.

Güzel sözleri kalbimin duvarına yazdım, kalbime girenler okusun diye!..

***

Patlayamadan sönmüş bir volkan gibiyim..

Bütün aşklarım, özlemlerim, acılarım, hayallerim soğuyup taş gibi içimde kaldı!..

***

Çabuk gelmesini istediğimiz anlar, güzel birşeye ulaşmak için çabuk geçmesini istediğimiz günler, haftalar, aylar, yıllar ömrümüzü yedi..

Yani bir anlamda iyi, güzel şeyler ömrümüzü tüketti..

Oltanın ucundaki yem gibi bizi sonumuza çekti..

***

- Neyin var, hasta mısın yoksa?

- Hayır.. biraz aşkım geldi sadece.. bana demli bir şiir oku birşeyim kalmaz..

***

Ölmek sorun değil de.. ölürsem üzülürsün diye korkuyorum..

***

Yaramaz bir çocuk gibidir aşk..

Umulmadık anda oturur uslu uslu..

Olmadık zamanda kırar döker ortalığı..

***

Bakma.. acı, ızdırap, hasret, özlem.. yani aşk.. güzel şey be arkadaş!..

***

Güzel bir şiir yazmak için.. müzik, kahve, kağıt kalem, biraz duygu, biraz da aşk lazım.. hepsi kolay da.. aşkı nereden bulacağız şimdi?!

***

İmkansızın duvarını aşıp alanına giremesen de en azından yolunda çabala, sınırında gez..

***

Ah sanal dünya!.

Yalan dünya bile senden daha gerçek..

Yalan dünyadan bile daha yalansın sanal dünya!..

***

Duvarlara yazdım aşkımı.. çünkü defterimde yer kalmamıştı..


                                           Hakan SARAN
                                          (Hakan KILDIR)
( Duvar Yazıları - I başlıklı yazı Hakan SARAN tarafından 5/3/2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu