Burhan;45 yaşında, memurdu.Genellikle insanlar ondan hep kaçar, hatta yer yer kaçışırlardı, ama artık her şey değişmişti ve yarışmaya kabul edilmişti.Büyük ödülü kazanması gerekiyordu.Bunu umuyordu aslında, aynı zamanda da hayalliyordu.Nasılsa hayal etmek bedavaydı...


Ahhh!Ahhh!

....................


YARIŞMA GÜNÜ-FİNAL


Sunucu:
--Hazır mısın?

Burhan:
--Evet.

--O zaman sorumuzu soruyorum. ''Burada mısın?''

--Evet.

--Evettt, işte soruyu bildi:)O burada.Burhan, tebrikler, burada mısın sorusuna doğru cevap verdin ve 500.000 TL kazandın!!!!!!

--Ne?Soru bu muydu şimdi?

--Evet, buydu.

Tam bu sırada görevliler bir uyku seti getirdiler.Burhan daha ne olduğunu anlamadan kendini bir yatakta yatıyor buldu.
En sonunda dayanamayıp sordu:

--Eee, benim param nerede?

O sırada bütün stüdyo ile birlikte uyumaya hazırlanan sunucu ona şöyle bir baktı ve aynen şu cümleyi söyledi:

--UYU, RÜYANDA GÖRÜRSÜN!
( 500000 Tl Kazanmak İster Misiniz başlıklı yazı zeyneb-beygo tarafından 21.08.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.