İNSANLIK ÖLMÜŞ

 

      İNSANLIK ÖLMÜŞ HELE YANINDA ANNEN BABAN SENİ KORUYUP KOLLAYACAK O MELEKLER OLMADIKTAN SONRA BU KURTLAR SOFRASINDA  KENDİ KENDİMİZE YAŞAMAK HEM ÇOK ZORLU Bİ SÜREÇ HEMDE ACIMASIZ...

      İLKOKULDAYKENAİLEME ÇOK BAĞLIYDIM BAKMAYA KIYAMADIĞIM ANNEANNEM İÇİN CANIMI VERİRDİM.ANNEM HEP ONDAN SONRA GELİRDİİBUNUN KÖTÜ BİŞEY OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM ÇÜNKÜ O OLMASAYDI ANNEMDE BENDE OLMAYACAKTIM.LİSEYE GELDİM ARTIK BİAN ÖNCE İŞ HAYATINA ATILMAK KENDİ PARAMI KAZANMAK İSTEDİĞİM GİBİ YAŞAMAK İSTİYORDUM.ÜNİVERSİTEYE BAŞLADIM BU BENİM İÇİN İYİMİ OLDU KÖTÜMÜ OLDU DAHA KARAR VEREMEDİM.ÇÜNKÜ BEN ÜNİVERSİTEYE GİTTİM  ÜÇ AY SONRA ANNEM BABAM KARDEŞİM SEVGİLİM HERŞEYİM OLAN ANNEANNEMİ ALLAH’IM BENDEN ALDI DAHA DOĞRUSU BİZE EMANET ETTİĞİNİ TEKRAR VAKTİ GELİNCE ALDI.BU BENİM İÇİN TAM Bİ YIKIM OLMUŞTU.HELE BİDE DÜNYADA EN SEVDİĞİNİZ VARLİĞIN SON NEFESİNDE YANINDA YOKSANIZ SON SON Bİ KEZ DAHA GÖREMEDİYSENİZ BU ACININ İŞKENCENİN YÜREK DARALMASININ HİÇ BİR KELİMEYLE CÜMLEYYLE ANLATILAMAYACAĞINI BİLİRSİNİZ...

     KOSKOCA DÜNYADA TEK BAŞINIZA KALDIYSANIZ ONCA İNSAN ARASINDA YANLIZSANIZ TUTUNACA BİR DALINIZ YOKSA O ZAMAN HAYAT ZİRE ACILARINI  KEDERLERİNİ DİRHEM DİRHEM YAŞATMAYA BAŞLIYOR BUNLARI YAŞATIRKEN ACELEDE ETMİYOR SANKİ TADINI ÇIKARA ÇIKARA SİZE BÜTÜN ZORLUKLARI YAŞATIYOR.

     LİSEDE KURDUĞUM HAYAL GERÇEK OLDU ARTIK ÇALIŞIYORUM KENDİ PARAMI KAZANIYORUM AMAAAAAA İŞTE BU KOSKOCAMAN AMA BANA HERŞEYİN BOŞ HERŞEYİN ANNE BABA OLDUĞUNU ANLATMAYA YETİYOR.ALLAH’IMA ÇOK ŞÜKÜR ONLAR YAŞIYOR.FAKAT BEN TEK BAŞIMAYIM BİRAZ ÖNCEDE SÖYLEDİĞİM GİBİ HERKESİN İÇİNDE HİÇBİŞEYİM...

     YAZIMI OKUYANLAR BENİ ÇOK KARAMSAR HAYATTAN BEZMİZ OLARAK DÜŞÜNEBİLİR ANCAK BU BENİM SUÇUM DEĞİL BEN İSTEMEDİM BÖYLE OLMASINI SAVAŞTIM MÜCADELE ETTİM AMA  MELEKLERİM OLMADAN

MUTLU OLAMIYORUM..........

 

( İnsanlık Ölmüş başlıklı yazı ebru-ozupak tarafından 19.05.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.