ÖLÜM

Ölümden başka neye çare var deseler, neye varsa hepsini söyleyebilirim tek tek.
 
Sıra ölüme geldiğinde ise dilim lâl olur, sessizlik kesilirim.
Ölüm.. 
Kimsenin engel olamadığı, acıların en acısı, yürek yangınlarının en yangını.
Ölüm.. Son bu hayatta ve başlangıç öbür tarafta..
Kırdığın, küstüğün, kızdığın, sevdiğin, herkes kalır ölüm ardında, yalan dünya da..
Ölüm.. 
Kapıya gelen en istekli alıcı, kapıyı çalmadan giren en hızlı hırsız ve yürekten içeri giren en büyük acı..
Her sonun mutluluk vermeyeceğinin en gerçek örneği. 
Biten sonların en büyük gözyaşı..
Ölüm.. 
Ölüm en zoru hayatın, yaşarken bir anda insana sunduğu.
Olmasa keşke..
Kötüler cezasını yaşarken de çekse, hak edenler yaşarken de mutlu olsa keşke..
Bir role bürünüp çıktığımız hayat sahnesinde sergilediğimiz oyunumuz hiç bitmese. 
Ölüm acı, ölüm gözyaşı. 
Geride kalan üç beş resim, anı.
Çaresi olmayan hastalık, yüreğe girebilen tek gözyaşı..
Ölüm.. 
Ölüm olsa da sevenlerden ayrılık olmasa keşke. 
Ölüm canı acıtmaz da sevdiklerin geri de kalan olmasa keşke..

Hatice Yerlikaya
https://www.facebook.com/pages/Hatice-Yerlikaya/507743339282287
( .. başlıklı yazı Araz_ca tarafından 4/11/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.