Aşina
Aşina olmaktır,çogu zaman zamana yayılmayan ilişkiler bize dar gelirler.Sevgilerimiz zaman kısıtlamasını kaldıramaz.

İlla hiç ayrılmayacakmış gibi ilişkilerimizi yaşamak isteriz,başka türlü anlamlandıramayız.. duygularımız başka türlü nefes alamaz gibi gelir çogu zaman.

Kalbin içerisinde, sonsuzlugu solumayan hiç bir duyguya yer yoktur yeterki hissedelim.Kalbimiz,sonsuz bir sevme saatine ayarlanmıştır,bir şeyi sevince hiç bıkmayacakmış gibi ,hiç bitmeyecekmiş gibi,varsayarız ve sevmeye devam ederiz.

Birini sevince ayrılmak aklımıza gelmez asla. Beraber oldugumuz alıştıgımız,bir çok şeyi birlikde yaşadıgımız, aşk aşk öyle derin ve gizemli kalırki bize.

Birbirine alışarak geçirdigimiz vakit,birbirimize özel birisi eyler.

O, O , O ,,,

Derin yaşanmışlık,alışılmışlık içersinde, ilişkilerimiz sürer gider. Daha çok haz alırız birbirimizden daima.

Tanıdıgımız meyvalar gibi tadını bildigimiz ,sevdigimiz , özleriz , bekleriz,gözleriz, birbirimizi..

ALIŞMAK

AŞKA AŞK KATAR HER DAİM...

AŞİNALIK İSE

AŞKA ,,,DERİN ÇOK DERİN HAZLAR KATAR HER DAİM.

------------------------------------------------------------------------------------

BU YAZIYI YAZMAMDAKİ NACİZANE SEBEBİM ..YAZAR ŞAİR ..

NİHAT İLİKCİOGLU BEYFENDİDİR..

BANA HİTABI((( ŞİİRLER KRALİÇESİ ))) DER DEVAMLI ..BENDE ŞIMARDIGIM BİR ANDA YAZDIM SAGOLSUN KENDİLERİ SAYESİNDE YAZMAYA DEVAM EDİYORUM..DESTEKLERİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM HUZURUNUZDA.
( Aşina Olmaktır Çogu Zaman Adı Sevginin başlıklı yazı Deniz KESTİM tarafından 9/6/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.