“TC “ ulan bu sofra mı kaldırıyorsunuz"


TC’yi kaldırdılar korkamamak gerekir, gerçekler çoğu zaman karatılmaya çalışılır lakin hiç bir zaman söndürülemez.

Şimdi ilk soru , “bu adamların amacı ne.” Ülkenin adına bakalım: Türkiye Cumhuriyeti.

Yani ne demek Türk’lerin Cumhuriyet’inin politikası ile yaşadığı bir ülke mi?
* * *

Değil ziraat bankası, bizim mahalledeki bakkaldan bu yazı bu bayrak kalkar ise, gerekmez öyle banka da öyle banka da, bakkal da çakkal da… (her neyse)

Ne bankaya, ne de onlardan gelecek olan bir zerre iyiliğe. Bankayı boşaltıp yakmak fikri aklımın ucundan geçmiyor değil. Madem bankalar resmiyette TC’yi istemiyor, öyleyse bizde TC’yi istemeyen bir bankayı da sahibini de ülkemizde görmek bile istemiyoruz.

Adam olmayı bilsinler önce, tasını tarağını toplayıp gitsinler ülkemizden. Çünkü bu yaptıkları oyun filan değil, bizim Cumhuriyetimiz 3-5 çapulcunun yaptığı (afedersiniz) aptallıkla silinmeyecek kadar büyük bir Cumhuriyettir ve de bilakis onlar bu gibi hareketlerde bulundukça bizler daha da güçlenip daha da başarı gösteriyoruz.

Nasıl ki 29 Ekim 2012’de Ankara’da barikatları aştıysak ve başkaldırmadan korkmadıysak şimdi de bunlara izin vermeyiz.

                          Fatih Ortakçı
                        10. Nisan 2013
                           Çarşamba


( Tc Nin Kaldırılmasına İlişkin başlıklı yazı FatihORTAKÇI tarafından 9.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu