Dostluk hayatında çok önemli bir yer kurmuş hazine gibi bir şeydir. Dostluğun kıymetini herkes bilir. Ama ne yazık ki bu dünya çocukları artık engelli,özürlü,çolak,tipi hoşuna gitmeyen çocukları oyunundan uzaklaştırıp dostuluğu geriletiyorlar. Aslında dostluk çok önemli bir şeydir. Hayatında hep yanlız kalmayacağın bir dostun var, birlikte eğeleniyorsunuz oynuyorsunuz zıplıyorsunuz. Ne güzel bir şey dimi. Dediğim gibi arkadaşlığın ve dostluun ayrımı olmaz o özürlü o engelli o tekerlekli sandalyede diye dış ve iç görüntülerini eleştiren bazı arkadaşlarımız arkadaşlığı kınıyorlar heralde. Sizin bir arkadaşınız var ve onu eleştirmeye hakkınız olmaz olamaz.İnsanların dış ve iç görünüşü bizi ilgilendirmez. Hatta ve hatta arkadaşın başka bir ülkeden gelmesi ve o kara o beyaz diye eleştiri yapmasıda yanlıştır. El birleştirip dost olalım. İnsanların hiçbir görünüşü bizi ilgilendirmesin arkadaşlığın kıymetini bilin :)))

( Dostluğun Kıymeti başlıklı yazı zeynep3434 tarafından 6.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.