Soldu bütün güllerim sensizliği yaşıyorum derinden.
Döküldü bütün yapraklarım rüzgarla savrulurken kederinden.
Sisler içinde kaldım göremiyorum seni gönül penceremden.
Sevdamız yaşarken sonbaharı,gözlerim seni arar gölgeler içinden.
 
Akmıyor gözyaşlarım,kurudu sensiz kalan dudaklarım.
Baharı yaşamadan kışı gördüm,karlar içinde yalnız kaldı rüyalarım.
Bir bilinmezde kayıplar dayım,bulutlar üstünde gezerken,sende kaldı bütün arzularım.
Hiç düşündün mü beni ilk öpüşün o güzel tadında,yinede acıda olsa senle dolu bütün anılarım.
 
Geceleri aydınlatan ayım olmuştun,şimdi anlıyorum gündüzlerde kayboluşunu.
Dilim varmıyor söylemeye,gülün bülbülü rüzgarla unutuşunu.
Şimdi anlıyorum şimalin gölgeleri nasıl terk ettiğini,akşamın karanlığında,sonsuzlukta kayboluşunu.
Aynı bedende bir ruh olmuşken,nasıl görürdüm uykularımda yok oluşunu.
  
Sevdam yankılansın uçsuz bucaksız vadilerde.
Sen yoktun zaten yanımda,aşkımı doyasıya yaşarken,Mecnunun kavrulduğu ateşlerde.
Bin yıl sürecekti bu sevda,kleopatram demiştim sana,ararsın artık beni çöllerde.
Ben yanmışı yım zaten,susuz kalan toprakta,bir volkanın eriten ateşinde.
 
Coştun yine deli gönül,kahrın olmayan sabahın ışıklarında.
Bekleyişin uzun,çaresiz,hayallerin zümrütü ankanın kanatlarında.
Uslan artık gönül,yüreğindeki sevginin seherinde,titreyen ümitlerin şafağında.
Unut gitsin sen ağlama,sana edilen bu son vedada.
 
Vedalar kalsın sensiz bensiz,her şeyi gizledim güneşin suya olan raksında.
Varlığım sende iken,ararım kendimi suyun buhar olup kayboluşunda.
Hatıralar canlanırken gözümde,bakarım sana gözlerimin daldığı yerde,mehtabın ışığında.
Ararım seni benliğimde,damla damla gözlerim akarken,sevgilerin kalleş tuzağında.
 
UNUTURUM BELKİ SENİ,esmeyen rüzgarın sessizliğinde,zamanın durduğu bir anda.
UNUTURUM BELKİ SENİ,şafağın son sabahında,bu son vedada.
UNUTURUM BELKİ SENİ,bu son sevdada.
UNUTURUM BELKİ SENİ,bu son rüyada.
 
                                                           Muammer  Sakarya
( Soldu Bütün Güllerim başlıklı yazı Muammer tarafından 6/10/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.