Kendimi avutmak için bulduğum her şey bir sure sonra anlamsız geliyor...
Bir şeyler biterken yani basında neyle avuna bilir ki insan...
Kendimce oyunlar buluyor, sıkılıyorum bir sure sonra, kitaplar hiçbir şey
anlatmıyor yâda kendimi dinlemek canimi sıkmaktan başka bir şeye
yaramıyor.
Sense bir yerlerde kendine duvarlar örüyorsun.
Biliyorum ki ne kadar ararsam arayayım yanına gelebileceğim bile kapı bulamayacağım...
Kendine duvarlar örüyor ve bizi dışarıya bırakıyorsun...
Olsun diyorum, ördüğün duvarları maviye boyuyorum.
Çiçekler ekiyorum dibine, büyümüyorlar...
Mavilerim soluyor, sen susuyorsun... Ben oluyorum...
Kendime yalanlar uyduruyorum, kendim bile inanmıyorum.
Oyunlar buluyorum sıkılıyorum durmaksızın bir şeyler bitiyor içimde...
Sana sorduğum soruların hiçbir cevabi yok aslında duymayı beklediğim...
Sadece sesini özlediğimden... Ellerimin arasından kayıp gidiyorum kendim bile tutamıyorum kendimi.
Ama olsun ben sana elimi uzatıyorum kurtar diye değil, sadece dokunmayı özlediğimden sana.

Senden başka bir nedenim yok...
Senden başka bir isteğim yok...
Senden başka hiçbir şeyim yok...

( Ellerimin Arasından Kayıp Gidiyor Zaman başlıklı yazı pemberüya tarafından 22.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.