Sözlerim parası ödenmemiş bir eşya gibi geri gidiyor ... Bana söyleyecek hiçbir şey kalmıyor . Boğazımda düğümlüyorlar sanki kelimeleri . Tam ... tam şu gırtlağıma geliyor da devamı hıçkırık  , hıçkırık , hıçkırık ...

Bırakmıyor içimdeki alev yanayım. Haykırayım , o ateşin küllerini etrafa saçayım . Kendimle birlikte bu sensiz dünyayı yakayım . Sensizlik içimde bir alev . Külünün birazı bile birini yok edebilecekken birini  ben nasıl yaşıyorum yüreğimdeki bu koca kasırga ateşiyle ? Hep yanımdasın da ama hiç hiç de yoksun . Hep seni görüyorum her yerdesin ama hiçbir yerde de bulamıyorum , yoksun anne . Kalbim seni sevmekle meşgul ama aynı zamanda da seni aramakla .  Ne zaman bitebilecek bu sana olan çağrım söyle. Ne zaman gelecek sensizliğin  sonu . Soğuk döşeğinden çık gel , çıkta gel anne ... Olmazsa olmasın bu kışın baharı , güneş sensiz doğacaksa sebepsiz yere doğmasın anne . Kalbim bir tek sana açık . Ne  sensiz zamanlarda yanağımı tatlı tatlı okşayan güneş tutabilir yerini , ne de gelince doğaya tekrar aşık olduğum yaz yada bahar avutabilir sensizliği . Sana olan sevgim  Leyla ile Mecnun ' un  aşkına döndü hani Mecnun ararda Leyla ' sını bulamaz ya tam da işte öyle bizimkiside ...

Şimdi söyle anne Külünün birazı bile birini yok edebilecekken birini  ben nasıl yaşıyorum yüreğimdeki bu koca kasırga ateşiyle ?  


( Aşk Gibi Özlem 2 başlıklı yazı şair peri tarafından 25.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.