Tarihler dün için yüzlerce yıl sonra iyi şeyler yazmayacak.
Gün gelecek devran dönecek ve bir gün demokrasinin bizim anladığımızdan çok daha asil olanı Mısır'a da uğrayacak...
Bugünün postal yalayıcı darbecileri zamanı geldiğinde, bunun hesabını en hafif tabiriyle vicdanlarıyla verecekler.
Yazık!!!
Doğu ülkelerinin her dönemde kaçırdığı en mühim şey; 

AYNI GEMİDE YOLCULUK ETTİKLERİNİN FARKINDA OLAMAMAK.!!

Darbeye destek verenler ile darbe karşıtları aynı saftalar ne garip???
Darbeyi yapanlar da darbeye maruz kalanlar da ülkeleri için fedakarlık ettiklerini sanıyorlar ne acı???
Darbeye alkış tutanlar da darbecilere karşı duranlar da "aynı ülkelerden" destek bekliyorlar ne hazin???

Yolun açık olsun Mursi
Dik durmak ise durdun gücün ölçüsünde,
Direnmekse hakeza...

Sen Mısır'ın Adnan Menderes'isin artık...
Seni mevcut başbakan ile karşılaştıranların yanıldığı nokta bu..
Sen bir çığır açtın, dik durmanın ölçüsünü belirledin.
Senden sonra gelecek olan "seçilmiş gerçek liderlere" öncülük ettin.
İçin rahat olsun Mursi, senden sonra gelecek yiğit, o kadar beklemeyecek.
Hevesleri kursaklarında kalacak elbet "bin yıl" sürmeyecek.
...
Belki birileri yine kinlerini kusacak yıllar sonra,
Ama sen, gerçek bir halkın duasıyla yaşayacaksın...


( Duran Adam başlıklı yazı tabesten tarafından 5.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.