*****   İSTİHARE    *****

Hayırlı işleri düşünür isen,
Anlaşılır dilde konuşur lisan,
İki rekat namaz kılmalı insan,
Bizlerde yatalım istihareye.

Abdestli olarak niyete başla,
Nefsine kapılma şeytanı dışla,
Uykuya dalarak sohbeti boşla,
Bizlerde yatalım istihareye.

Tekbiri alınca elham okuyun,
Kafurun gulhü'yü ilave koyun,
Felak ve nas'ın da hazını duyun,
Bizlerde yatalım istihareye.

Duayı yapınca gözleri yumun,
Beyaz ve yeşiller olumlu bilin,
Kırmızı,siyahı tehlike görün,
Bizlerde yatalım istihareye.

Yaratan kuluna tavsiye eder,
Rabbıma danışan cennete gider,
Zekice düşünen borcunu öder,
Bizlerde yatalım istihareye.


*****   NAMAZ   *****

Ezan okunurken davet başlıyor,
Şeytanı,nefisi böyle dışlıyor,
Kin, nefret zinciri yakıp haşlıyor,
İbadet beş vakit namazsız olmaz.

Sünneti kılarken akılda Resul,
Kıyamda, kıratta zikretsin nesil
Hakikat böyledir olamaz fasıl,
İbadet beş vakit namazsız olmaz.

Seherin,sabahın sevabı farklı,
Öğlenin sırları içinde saklı,
İkindi iş sonu çalıştır aklı,
İbadet beş vakit namazsız olmaz.

Akşamda hanenin toplanma anı,
Yatsı da uzundur  tamamla onu,
Cuma, bayram vakti önemli konu,
İbadet beş vakit namazsız olmaz.

Tövbe ve dualar böyle yapılır,
İşrak, evvabinden sevap kapılır,
Teveccüh kılanlar elde tutulur,
Zekilik beş vakit namazsız olmaz..

Ispartalı Zeki Çelik  TÜRKİYE İLESAM il temsilcisi.
( İstihare + Namaz başlıklı yazı Ispartalı tarafından 23.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.